Pe parcursul lunilor august si septembrie 2018, HORNBACH Romania deruleaza o campanie de responsabilitate sociala, prin care si-a propus sa sprijine victimele inundatiilor care au afectat Romania luna trecuta. Actiunea este dedicata exclusiv persoanelor fizice, care vor beneficia de sprijinul HORNBACH Romania pentru achizitionarea de materiale pentru reconstructia locuintelor avariate, la preturi reduse.
Concret, orice persoana afectata de inundatii, care detine dovada scrisa care sa probeze pagubele suferite, poate beneficia de pana la 20% discount la articolele achizitionate, daca acestea fac parte din cele 21 de categorii de materiale de constructii si instalatii sanitare incluse in campanie. Lista completa cu articolele care beneficiaza de reducere este disponibila in magazine.
„Responsabilitatea sociala joaca un rol important in actiunile grupului nostru. Pentru a beneficia de reducere, persoanele afectate de inundatii trebuie sa solicite autoritatilor locale completarea unui formular, disponibil atat in magazine, cat si online, pe care apoi sa il prezinte in magazin in momentul achizitionarii materialelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania.
Pe acelasi subiect:
Actiunea se desfasoara atat in magazinele HORNBACH, cat si online, pe site-ul www.hornbach.ro, insa doar pentru comenzi cu rezervare si ridicare din magazin, unde, la achitarea comenzii, solicitantii vor prezenta formularul completat de autoritatile locale, in baza caruia li se va aplica reducerea.
Campania se incheie la data de 30 septembrie 2018. Mai multe detalii gasiti pe site-ul www.hornbach.ro.
Despre HORNBACH Romania
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. in acest moment, concernul detine 157 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 20.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.
Tags: hornbach, inundatii, victime