Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, lanseaza noua campanie de publicitate axata pe prezentarea unuia dintre cele mai mari atuuri ale retelei, sortimentul foarte bogat de produse aflate pe stoc si la comanda, in fiecare magazin. Dupa ce, in campania de primavara, „Hei, fruntea sus! Continua treaba!”, compania a adus in discutie depasirea obstacolelor pe care le poate intampina oricine intr-un proiect de bricolaj, Hornbach revine cu umor asupra avantajelor pe care le au clientii ce trec pragul magazinelor sale.
„Intr-un magazin de bricolaj precum Hornbach, cu un sortiment de peste 120.000 articole, din care 60.000 mereu pe stoc si alte 60.000 pe comanda, uneori, cosul de cumparaturi se umple mai mult decat ati fi crezut. In astfel de situatii, unii mesteri se intreaba: <Cum duc eu, acum, toate acestea acasa?>. Plecand de la acest aspect, am construit campania de publicitate prin care ne anuntam regretul fata de eventualele neplaceri create celor din jur, insa nu este vina noastra ca avem atat de multe articole, incat clientii nu se pot opri din cumparat”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach Romania.
Noua campanie, intitulata in mod hazliu „HORNBACH regreta situatia. Dar nu este vina noastra ca avem 120.000 de articole.”, cuprinde trei spoturi TV care prezinta exact aceasta situatie: clienti foarte multumiti, care au facut cumparaturi peste masura la Hornbach. Si, in fiecare spot, se raspunde simplu la intrebarea „Cum duc eu, acum, toate acestea acasa?”: „Sufleca-ti manecile, incarca masina la maxim si apoi apuca-te de treaba!”
Spoturile arata, insa, ca acest proiect poate aduce cu sine diverse neplaceri pentru oamenii din jur, fie ca masina mesterului este atat de incarcata incat blocheaza traficul, fie ca ramane fara anvelope si scoate un zgomot asurzitor de la incarcatura prea mare. Iar aceste neplaceri sunt clare pentru Hornbach care, in consecinta, isi anunta regretul. „Hornbach regreta situatia. Dar nu este vina noastra ca avem 120.000 de articole!“ este motto-ul campaniei, care reprezinta o reinterpretare a clasicei reclame cu acelasi nume din anul 2001. Inca de pe atunci, excesul de cumparaturi provoca adevarate aventuri pe drumul spre casa.
Conceptul inovator introdus in anul 1968 in Germania de Hornbach, cel al unui magazin integrat de materiale de constructii si de gradinarit („DIY Megastore“) este prezent si aici, in Romania, cu o oferta unica pe piata de bricolaj: un sortiment foarte mare de produse, consiliere de top, preturi mereu mici si o oferta ampla de servicii pentru proiectele din casa si gradina.
„A fi un magazin de de materiale de constructii si gradinarit dedicat proiectelor inseamna ca punem la dispozitia clientilor in permanenta un sortiment de neegalat. Fie ca este vorba de un proiect extrem de amplu sau de un surub incredibil de greu de gasit, la Hornbach clientii gasesc repede tot ceea ce au nevoie. Prin noua campanie ne-am dorit sa comunicam acest mesaj intr-un mod plin de umor si, astfel, plin de efect”, a declarat Thomas Schnaitmann, Director de Marketing Hornbach Germania si Director de Comunicare si Marketing International in cadrul Hornbach.
Filmarile pentru spoturile TV au fost regizate de Big Red Button, iar productia de Tony Peterson Film. Campania, care se deruleaza in toate tarile Hornbach din Europa, a fost filmata in Slovenia.
In Romania, campania va demara la 1 august 2017 si se va desfasura pana la jumatatea lunii octombrie, pe TV, online si outdoor.
Noile spoturi Hornbach realizate intr-o maniera amuzanta, le puteti gasi pe www.hornbach.ro.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2016/2017 (data bilantului: 28 februarie) o crestere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 156 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxembourg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand cca. 18.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.
Tags: hornbach, campanie, publicitate