Desfasurarea activitatilor in cadrul organizatiilor de dimensiuni medii si mari implica asigurarea sistemelor de siguranta si securitate, dezvoltate pentru a preveni, detecta, semnaliza un incendiu si pentru analiza ulterioara a cauzelor evenimentelor care au dus la declansarea unei astfel de situatii, de cele mai multe ori imprevizibile.
Aceste sisteme securitate impreuna cu solutiile integrate de siguranta electronica au avantajul de a determina infrastructura inteligentei unei cladiri, facilitand operarea facila si in siguranta a mediilor de activitate, supravegherea constanta si interconectarea sistemelor utilizate in cadrul fiecarei companii.
Specialistii Helinick furnizeaza servicii personalizate adaptate clientilor solicitanti
Indiferent de natura proiectului si solicitarile clientilor solicitanti, serviciile si solutiile la cheie furnizate de specialistii in securitate Helinick sunt create conform unei structuri de organizare si administrarea proceselor de lucru specifice, urmarind 3 aspecte:
- Identificarea solutiei;
- Executie si implementare;
- Servicii de mentenanta.
Solutiile integrate marca Helinick utilizeaza cele mai performante echipamente si tehnologii, avantajul principal al colaborarilor create fiind serviciile de mentenanta post vanzare.
- Solutii de siguranta electronica
Aceste solutii sunt identificate de expertii Helinick prin comunicarea eficienta in cadrul companiilor clientilor solicitanti si se refera la implementarea unuia sau mai multor sisteme, cum ar fi: sisteme de intrare, sisteme detectie efractie, sisteme de control acces, acces fizic si logic, sisteme de pontaj si ticketing, sisteme de control acces logic, sisteme CCTV, sisteme detectie perimetrala, sisteme EAS (antifurt).
- Sisteme de comunicatii
Evenimentele de mare anvergura se pot desfasura doar intr-un cadru specific, dotat cu toate echipamentele necesare impuse de intalnirile de tip conferinta, congres, care se desfasoara atat intr-un numar restrans de participanti (pana la 150), cat si intr-un numar foarte mare (1500 persoane).
Sistemele de comunicatii necesare organizarii acestor evenimente se refera la totalitatea solutiilor profesionale pentru asigurarea comunicarii eficiente: sisteme de discutie, sisteme de conferinta, vot si traducere simultana.
In functie de marimea salii ce urmeaza a fi dotata, se vor selecta echipamente fixe sau mobile, care sa le permita participantilor sa participe activ la eveniment.
- Sisteme integrate
Crearea unei cladiri inteligente reprezinta o preocupare intensa a administratorilor diferitelor tipuri de cladiri, conform activitatii desfasurate (intreprinderi, companii, depozite, centre de organizare evenimente, sali de concerte, hoteluri etc), integrarea platformelor complexe care asigura o varietate de facilitati si functii necesarea pentru crearea unui sistem de gestiune a sigurantei si securitatii.
- Infrastructuri tehnologice complete
Sistemele si solutiile de siguranta si securitate electronica furnizate de specialistii Helinick necesita crearea infrastructurii de comunicatii, alimentare si asigurarea dispeceratelor de securitate.
Orice sistem de comunicatie oferit la cheie de expertii Helinick isi are baza pe o infrastrucura de retea (din fibra optica sau cupru), menita sa asigure latimea de banda necesara pentru transmisia semnalelor date, audio si video.
Compania Helinick vizeaza alegerea celor mai potrivite solutii pentru necesitatile clientilor solicitanti, prin selectarea celor mai calitative produse si tehnologii de ultima generatie pentru crearea unor sisteme de securitate care sa previna si sa detecteze eventualele disfunctionalitati si pericole, precum si alarmarea si analiza post-eveniment, necesare pentru imbunatatirea si dezvoltarea permananta a sigurantei si securitatii in cadrul cladirii.
Date contact
Telefon – 021 404 44 44
Telefon urgente – 0745 394 665 (numar disponibil pentru urgente)
Site web: http://www.helinick.ro/
E-mail: office@helinick.ro
Adresa sediu Helinick: Str.Eraclie Arion, Nr.4 - Sector 1, Bucuresti / Romania