Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

HORNBACH transforma 200 mp din fiecare magazin in Targ de Craciun cu peste 2.000 de produse de sezon

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2015-10-28

HORNBACH transforma 200 mp din fiecare magazin in Targ de Craciun cu peste 2.000 de produse de sezon
Pentru al 8-lea an consecutiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, da startul sezonului de Craciun, fiind printre primele retele ce deschid un targ special dedicat Sarbatorilor de Iarna.

„La Hornbach, an de an, Sarbatorile de Iarna sunt un motiv de bucurie si ne dorim ca si clientii nostri sa simta la fel. Astfel, si anul acesta am deschis deja Targul de Craciun in cele sase magazine pe care le detinem in Bucuresti si in tara”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

Acesta a subliniat ca, pentru a aduce mai aproape spiritul Craciunului, in fiecare magazin cca. 200 de metri patrati din departamentul de gradina sunt transformati in zone unde clientii pot gasi inspiratie pentru amenajarea casei si a curtii in asteptarea Sarbatorilor.

„Anul acesta Targul de Craciun este unul traditional, unde culorile predominante sunt rosul, albul si argintiul. Aici clientii vor putea gasi peste 2.000 de articole de sezon, de la decoratiuni si produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi si multe altele”, a mai spus reprezentantul companiei.

Astfel, cei care isi doresc sa faca achizitii pentru Craciun pot alege din aproximativ 250 de modele de instalatii de diverse dimensiuni, forme si culori, peste 50 de sortimente de globuri de sticla si zeci de modele de lumanari simple sau parfumate. La aceste se adauga articole de iluminat pentru exterior, brazi - de mai multe dimensiuni si inaltimi, adusi chiar din Danemarca, plante speciale de Craciun si multe altele.

Targ-de-Craciun_Hornbach


O noutate in magazine este reprezentata de gama de globuri de brad pictate manual. Acestea sunt aduse in premiera in magazinele Hornbach si sunt deosebite mai ales pentru ca sunt create de catre furnizori locali care stiu cel mai bine care sunt modelele traditionale indragite de romani.

Articolele de iluminat, cele mai cerute de catre clienti

„In fiecare an, Targul de Craciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atat in Romania cat si in toate celelalte tari europene in care detinem magazine. Tocmai din acest motiv si in acest an mizam pe acest lucru”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.

Potrivit afirmatiilor sale, pe primul loc in topul celor mai cumparate produse de catre romani din cadrul Targului de Craciun se afla articolele pentru iluminat, fie ca sunt pentru interior sau exterior, fiind urmate de brazi sau globuri.

Hornbach-Targ-de-Craciun_HB_3


„De asemenea, foarte bine primite sunt produsele marca proprie Hornbach – cele pe care clientii nu le pot gasi in alte locatii. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Craciun sunt furnizate de catre colaboratori externi si sunt produse special pentru magazinele noastre”, a mai spus Directorul General al companiei.

Conform declaratiilor acestuia, in perioada sarbatorilor de iarna, Hornbach va organiza, ca in fiecare an, si activitati speciale pentru copii.

Targ-de-Craciun_Hornbach_1


Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 152 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania. Tags: hornbach, targ de craciun, craciun, magazin, corpuri iluminat, sarbatori de iarna

Vizionari 1129

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.