Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

Hornbach exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate

Articol postat de: Hornbach Romania Data: 2016-03-22

Hornbach exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate
Si in aceasta primavara, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, demareaza o noua campanie de publicitate
prin care le reaminteste oamenilor de senzatiile si emotiile specifice activitatilor de mesterit.

Astfel, prin campania intitulata „Traiesti! Mai stii cum e?”, Hornbach si-a propus sa exploreze simturile vizuale si tactile ale celor pentru care proiectele de tip DIY (Do-it-Yourself) reprezinta o calatorie in lumea simturilor, dar si solutia de a se deconecta de la activitatea cotidiana.

„Sa realizezi lucruri mari cu mainile goale este un sentiment unic, cunoscut de orice mester. In special acum, primavara, proiectele din casa si gradina invita la atingere si la experimentare. De aceea, dorim sa le aducem aminte oamenilor cat de frumos este sentimentul de a trai momentul, de a mirosi, atinge sau savura, din toate punctele de vedere, ceea ce lucreaza”, a explicat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

Hornbach Traiesti! Mai stii cum e?


Potrivit acestuia, campania din acest an promoveaza emotia ce este simtita atunci cand sunt intreprinse proiecte de bricolaj, fiind desfasurata pe multiple canale media, printre care TV, online, social media, dar si printr-o componenta interactiva de outdoor.

Hornbach Traiesti! Mai stii cum e?


Cu o placere deosebita si bucurie de viata, protagonistul noului spot TV se taraste pe burta pe pietricele, descopera duritatea si suprafetele de lemn si se balaceste nestingherit in namolul viitorului sau iaz de gradina. La finalul spotului, chipul eroului HORNBACH nu mai are nevoie de nicio explicatie, acesta reprezentand intocmai expresia fericirii.

Noul spot tv Hornbach




Spotul din acest an a fost transpus in practica de catre talentatul regizor australian Tom Noakes, cu ajutorul casei de productie Partizan. In acest context, este interesant faptul ca aproape intreaga filmare a fost realizata fara efecte speciale de amploare, iar amenajarea platoului, care a durat mai multe saptamani, este remarcabila.

Hornbach Traiesti! Mai stii cum e?


Mai mult, „sentimentele pure“ constituie si subiectul declinarii digitale a campaniei. Pe site-ul dedicat – www.hornbach.ro/traiesti Hornbach ofera posibilitatea utilizatorilor de a asculta sunetele specifice fiecarui material conform principiului ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response - Raspunsul Senzorial Meridian Autonom), care reprezinta o implicare emotionala, in conditii spectaculoase, prin sistemul auditiv. De altfel, folosind o tehnica speciala de inregistrare, site-ul campaniei reuseste sa transporte, intr-o maniera impresionanta, aderenta materialelor prin intermediul sunetelor. Peste 20 de astfel de clipuri in stilul HORNBACH formeaza concomitent nucleul comunicarii in mediul digital.

De asemenea, contactul cu materialele si cu elementele naturale sunt factorii principali pe care Hornbach mizeaza si in transpunerea corespunzatoare a campaniei intr-un proiect interactiv de outdoor, acesta urmand a fi implementat in Bucuresti, Brasov, Timisoara si Sibiu.

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania. Tags: hornbach, campanie, publicitate

Vizionari 1125

Alte stiri ale companiei Hornbach Romania

Si in perioada celui de-al doilea val de infectii cu coronavirus oamenii cheltuiesc sume semnificativ mai mari pentru a-si infrumuseta casele sau pentru proiectele de renovare. Trendul constant de la izbucnirea pandemiei se reflecta clar in cifrele de afaceri actuale ale Grupului Hornbach
HORNBACH anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.
Perdelele si draperiile cu modele simple, naturale, in nuante deschise din palete de culori luminoase, care sa asigure o atmosfera intima, sunt cel mai des alese de catre romani pentru decorarea locuintelor.
Potrivit Hornbach, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazinul online este de doua ori mai mare comparativ cu cea din offline iar in valoare absoluta, achizitia medie realizata de romani in shopul online este de cateva sute de lei.
Vopselele simple, in combinatie cu cele decorative, tapetul sau placarile speciale din pluta si lemn sunt unele dintre cele mai folosite metode de amenajare a locuintei de catre romani, potrivit Hornbach unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
Amenajarea locuintei capata noi si noi valente, nemaifiind vorba doar despre amplasarea unor piese de mobilier si a unor decoratiuni intr-un spatiu, ci despre starea pe care o aduce fiecarui membru din familie.
Inchideri de magazine din cauza crizei de generate de Covid-19. Albrecht Hornbach considera „amar“ faptul ca succesul anului financiar incheiat se estompeaza din cauza vestilor, care se modifica de la ora la ora, legate de criza generata de Covid-19.
Magazinele de materiale de constructii si gradinarit Hornbach raman deschise in Romania, dar adopta masuri speciale cu privire la igiena si fac tot posibilul pentru a evita aglomeratia, in contextul pandemiei de Coronavirus.
Aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.
Luna ianuarie 2019 incepe cu recomandarile consultantilor HORNBACH - unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit - despre amenajarea interioara a unei incaperi, respectiv montarea parchetului, gresiei, faiantei, materialelor de izolare pentru pereti si a obiectelor sanitare. Totodata, HORNBACH aduce in atentia clientilor sai deliciile culinare pentru caini de la Mr. Beef, un producator de hrana german, la un raport calitate/pret excelent.

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.