Ariston Thermo Group sprijina activ lupta impotriva consumului de plastic.
Grupul Ariston va fi partener la cel mai mare eveniment de design si arhitectura din Italia – FuoriSalone 2019
Dupa desfasurarea cu succes a proiectului Ariston Comfort Challenge, Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanti jucatori la nivel global pe piata de echipamente destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera, isi asuma o noua initiativa de sprijinire a mediului inconjurator, prin diminuarea consumului global de plastic. Ca prim pas in aceasta directie, compania se va alatura in calitate de partener evenimentului de prestigiu - FuoriSalone2019, din cadrul Milan Design Week – care contribuie, prin activitatile integrate, la cresterea gradului de constientizare a problemelor legate de consumul global de materiale plastice si poluarea oceanelor.
Potrivit specialistilor, consumul global de plastic a depasit pragul durabilitatii, cu repercusiuni profunde asupra viitorului planetei noastre. Majoritatea materialelor plastice pe care le folosim in fiecare zi ajung, in cele din urma, in ocean - sursa a mai mult de jumatate din aerul pe care il respiram.
Pe acelasi subiect:
Ariston Thermo isi consolideaza pozitia pe piata din America prin achizitia Calorex
Initiativa Ariston Thermo in acest sens reprezinta reconfirmarea directiilor asumate de Grup in ceea ce priveste sustenabilitatea, respectiv o serie de obiective ambitioase ce urmeaza a fi realizate pana in 2022. Pana in prezent, 62% dintre veniturile anului 2018 au fost obtinute prin metode eficiente, respectiv utilizarea tehnologiilor de ultima generatie, integrate atat in fabricile de productie, cat si in produsele finale. Scopul este ca pana in 2022, cand peste 80% din veniturile companiei vor proveni din sisteme durabile, sa fie redus echivalentul a peste 3 milioane de tone de CO2.
Astfel, ca prim pas in sustinerea acestui angajament, Grupul Ariston Thermo si-a unit fortele cu artistul Maria Cristina Finucci si Fundatia One Ocean pentru a sustine „HELP”, o instalatie de arta inclusa in expozitia „Human Spaces”, organizata de revista de design Interni in cadrul renumitului FuoriSalone din acest an. Instalatia prespune constructia a patru litere formate in intregime din capace de plastic ce vor forma cuvantul „HELP”. Aceasta actiune isi propune sa atraga mai multa atentie asupra subiectului, respectiv nevoia urgenta de a lua atitudine in fata acestor probleme prin schimbarea obiceiurilor noastre zilnice.
„Grupul Ariston Thermo crede cu tarie in sustenabilitate, in cresterea responsabila si in protejarea planetei. Instalatia de arta a Mariei Cristina Finucci, pe langa faptul ca se afla in perfecta concordanta cu valorile asumate de compania noastra, reprezinta un apel catre fiecare dintre noi, pe care trebuie sa il urmam pentru viitorul planetei noastre si pentru binele generatiilor viitoare”, a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager al Ariston Thermo Romania.
Aceasta initiativa a Ariston Thermo Group vine ca o completare a proiectului Ariston Comfort Challenge, prin care compania si-a oferit sprijinul in studierea schimbarilor climatice. Oamenii de stiinta care lucreaza pe insula Disko din Groenlanda se bucura acum de o casa modulara inovatoare si confortabila, dupa ce Ariston a construit si le-a donat acestora locuinta Ariston Thermo Zone, incalzita cu centrala de inalta eficienta Alteas One, aducand confort chiar si acolo unde parea imposibil de atins.
Interviu video realizat cu arhitecta Maria Cristina Finucci, fondatoarea instalatiei de arta HELP si partenera grupului Ariston in combatarea consumului de plastic:
Despre Ariston Thermo Romania
Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internationali in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.
Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile in noi proiecte.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, in condensare, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Elco.