- Romania se adauga celor peste 100 de tari care desfasoara activitati menite sa creasca nivelul de cunoastere in ce priveste problema accesului limitat la apa in lume
- Serban Copot, Andreea Raducan si Geanina Corondan s-au alaturat cauzei sociale si au postat mesaje despre problema accesului la apa, folosind hashtag-ul #NoWalking4Water
De Ziua Mondiala a Apei, romanii, de la publicul larg la celebritati, s-au alaturat mesajului transmis de Natiunile Unite si au vorbit despre legatura stransa dintre apa si locurile de munca. Conform statisticilor comunicate de Fundatia We Are Water, milioane de fete sunt nevoite sa mearga sase ore pe zi pentru a procura apa necesara familiilor lor, fiind astfel in imposibilitatea de a intra in sistemul educational. In consecinta, multe dintre aceste femei au posibilitati limitate pe piata muncii, fiind, in mare parte, condamnate sa devina somere.
Serban Copot si fiul sau,
Tedi, gimnasta
Andreea Raducan, Geanina Corondan si multi altii s-au alaturat campaniei si au postat pe conturile lor de social media mesaje de sustinere care sa aminteasca cat de usor ne este noua, aici, sa bem un pahar de apa si cat de greu le este celor de pe continentul african sa aiba acces la apa, fiind nevoiti sa mearga zilnic cu bidoane de 20 de litri de apa cate sase ore pentru a bea apa de rau.
„Ziua Mondiala a Apei este astazi! Exista mii de femei si copii care merg zilnic cate 6 ore pentru a aduce apa in comunitatea lor! Butoiul din imagine este asemanator cu cel folosit de cei manati de sete sa parcurga asemenea distante. Mie imi pasa cand aud asemenea realitati crude. Daca si tie iti pasa, da un like sa stiu si eu! #NoWalking4Water #WorldWaterDay”, a declarat Serban Copot pe pagina lui de Facebook.
„Astazi sarbatorim Ziua Mondiala a Apei, o buna ocazie sa ne reamintim ca accesul la apa potabila nu este garantat in intreaga lume.
#NoWalking4Water #WorldWaterDay” - Andreea Raducan, pe pagina oficiala de Facebook.
„Apo, la multi ani, fetita! Sa avem parte de tine, ca uneori nu ne dam seama cat de norocosi suntem ca te avem,
#NoWalking4Water #WorldWaterDay” - Gianina Corondan, pe pagina oficiala de Facebook
In plus, pe 22 martie, Fundatia a amplasat un panou informativ in unul dintre mall-urile bucurestene, pentru a le semnala trecatorilor inegalitatea in ce priveste accesul la apa potabila si a-i invita sa-si arate solidaritatea print-o poza pe care sa o puna ulterior pe conturile lor de social media alaturi de hashtagul
#NoWalking4Water
Despre Fundatia We Are Water
Fundatia We Are Water este o initiativa a Roca si are doua obiective principale. Primul este acela de a atrage atentia si de a incuraja opinia publica si institutiile sa reflecteze cu seriozitate asupra nevoii de a crea o noua cultura a apei, care sa permita administrarea corecta si durabila a resurselor de apa din intreaga lume.
Cel de-al doilea obiectiv este implementarea a diverse actiuni menite sa atenueze efectele negative ale lipsei de resurse adecvate de apa. Ariile de activitate ale Fundatiei includ interventii in dezvoltarea infrastructurii, educatie, sanatate si cercetare in cele mai defavorizate zone ale lumii. Fundatia are in prezent in desfasurare patru proiecte in Ecuador, India, Brazilia si Bolivia si colaboreaza cu prestigioase organizatii internationale, precum Educatie Fara Frontiere, Intermon Oxfam, Unicef si Fundatia Vicente Ferrer.
www.wearewater.org
Despre Roca
Roca este o companie specializata in design, productie si distributie de produse pentru baie, precum si placi ceramice si solutii de acoperire pentru pereti, utilizate in arhitectura, constructii si design interior.
Compania are 20600 de angajati si 76 de unitati de productie, fiind prezenta in peste 135 de tari din intreaga lume.
Avand capital integral spaniol, Roca este lider de piata in Europa, America Latina, India si Rusia. Este, de asemenea, un important jucator pe pietele din China si restul Asiei, precum si in Africa si Orientul Mijlociu. Roca este liderul la nivel mondial in sectorul sau de business.
www.roca.com
www.ro.roca.com