Producatorul de materiale de constructii Ruukki Romania anunta pentru primele luni ale acestui an vanzari de acoperisuri la fel de mari ca in prima parte a celui mai bun an a pietei de constructii. Adaptarea ofertei la cererea de la nivel local reprezinta unul dintre principalele motive ale acestui avans de circa 250%.
Avansul vanzarilor de acoperisuri anuntat de Ruukki pentru piata locala este triplu comparativ cu evolutia de pe alte piete pe care compania finlandeza este prezenta. Grupul Rautaruukki, din care face parte Ruukki Romania, a inregistrat in primul trimestru al acestui an o crestere a vanzarilor de aproximativ 35% . Divizia cu cele mai mari cresteri a fost cea de constructii, care cuprinde si segmentul de productie si comercializare de acoperisuri. La nivel international, veniturile intregului grup rezultate din vanzarea de acoperisuri s-au majorat cu 86%, in vreme ce in Romania, segmentul de acoperisuri a inregistrat o crestere de 250%. Tarile nordice si cele Central si Est Europene au raportat cele mai bune vanzari in cadrul grupului.
\"Ne propunem sa mentinem acest ritm de crestere pe tot parcursul anului in ceea ce priveste vanzarile de acoperisuri pe piata din Romania\", a declarat Zoltan Szoke, Business Line Manager Roofing Ruukki Romania si Bulgaria. „Ca procent de crestere este cel mai bun rezultat la nivel local inregistrat de Ruukki. Principalii factori care au facut acest lucru posibil au fost regandirea portofoliului si adaptarea acestuia la specificul cererii autohtone, avantajele pe care le ofera statutul de producator local, lansarea de produse noi, atat pe segmentul premium cat si pe celelalte segmente, investitiile in marketing din ultimii ani si activitatea intensa a retelei de peste 150 de distribuitori la nivel national”, a precizat Zoltan Szoke.
Ca si anul trecut cei mai multi romani au comandat acoperisuri noi in cadrul unor proiecte de renovare. Tocmai pentru ca era vorba despre renovari, in multe cazuri consumatorii au preferat produsele premium. \"O mare parte a clientilor nostri care cumpara produse premium sunt de fapt clienti care au avut inainte produse entry level, cumparate de la alte companii, si care au vazut ca dupa numai cativa ani acoperisul a cedat. Astfel ca la a doua achizitie au preferat sa mearga la sigur, pe pachete de garantii de pana la 50 de ani\", adauga Zoltan Szoke.
Anul trecut Ruukki Romania a inregistrat un avans al vanzarilor de tigla metalica de 8% comparativ cu anul precedent. Valoarea totala a pietei de invelitori din Romania in 2010 a fost de 75 de milioane de euro. Acoperisurile metalice au detinut anul trecut o pondere de 50% din totalul acestei piete. Comparativ cu anul precedent ponderea vanzarilor de invelitori metalice tip tigla in ansamblul pietei de acoperisuri s-a diminuat cu aproximativ 5%.
Afacerile Ruukki Romania au crescut cu 18%, peste estimarile initiale care vizau un avans de 10%. In 2011 compania isi propune o majorare a vanzarilor de cel putin 10%. Principalele grupe de produse comercializate de Ruukki la nivel local sunt structurile metalice, tigla metalica si panourile termoizolante cu marcaj CE.
Compania finlandeza Ruukki este una dintre cele mai puternice producatoare si dezvoltatoare de solutii metalice la nivel mondial, prezenta in 27 de piete internationale, cu vanzari nete de 2,4 miliarde EUR. RUUKKI a realizat in Romania cea mai mare investitie greenfield din Europa, in valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de productie local. Peste 11,700 de angajati lucreaza in centrele RUUKKI din intreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete - acoperis, fatade, panouri termoizolante pentru pereti si acoperis si solutii \"la cheie\" pentru industria constructiilor civile si industriale, structuri pentru poduri si constructii arhitecturale de anvergura. Actiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki (corporatia Rautaruukki RTRKS).
Pentru mai multe detalii vizitaþi site-ul
www.ruukki.ro