Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

Vanzarile Ruukki au crescut cu 50% in al doilea trimestru financiar

Data: 2010-07-21

Vanzarile Ruukki au crescut cu 50% in al doilea trimestru financiar
Vanzarile Ruukki au crescut cu 50% in al doilea trimestru financiar, comparativ cu perioada similara a anului precedent. Compania finlandeza estimeaza o crestere a vanzarilor nete in 2010 de 25-30%, dupa ce inițial a mizat pe un avans de 15-20%. Ritmul de crestere pentru prima jumatate a anului a fost de 26%.

Furnizorul finlandez de soluții metalice Ruukki a inregistrat comenzi de 1,1 miliarde euro in perioada ianuarie-iunie 2010, in crestere cu 26% comparativ cu rezultatele obținute in aceeasi perioada a anului anterior. Din aceste comenzi mai mult de jumatate au fost realizate in ultimele trei luni, perioada in care compania a raportat un avans de 33%. Profitul operațional din prima jumatate a anului a fost de 26 milioane de euro, reprezentand 2,2% din vanzari. in ultimele trei luni profitul operațional a fost mai mare, respectiv 59 de milioane de euro, constituind 9,2% din vanzarile nete.

\"Reducerile de costuri pe care compania le-a operat anul acesta, precum si mediul de afaceri imbunatațit comparativ cu perioada precedenta s-au tradus intr-o crestere a profitabilitații, in special pe segmentul de construcții metalice\", a declarat Sakari Tamminen, presedinte si CEO Ruukki.\" Pe parcursul celui de-al doilea trimestru, politicile de hedging pe care le-am aplicat pentru a ne proteja de fluctuația cursului euro-dolar au avut un impact pozitiv de 25 de milioane de euro\", a adaugat acesta.

Construcțiile din domeniul comerical si industrial, cu cea mai mare pondere in cadrul diviziei de construcții, au avut o evoluție modesta. Cu toate acestea in Rusia si țarile din Centrul si Estul Europei, in special Polonia si Cehia, comenzile de acest tip au crescut in al doilea trimestru. De asemenea, Ruukki a inregistrat o crestere puternica a vanzarilor in ceea ce priveste soluțiile oferite pentru proiecte de infrastructura. Compania este implicata in proiecte de dezvoltare de autostrazi in țarile nordice. in acest sens, Ruukki a livrat stalpi pentru fundații. in plus, compania a inregistrat o continua cerere susținuta pentru produsele din categoria invelitori, in sectorul rezidențial.

In perioada menționata, acțiunile Ruukki pentru imbunatațirea eficacitații au avut un impact peste asteptari. „Estimam ca acțiunile pe care deja le-am inițiat vor duce la o imbunatațire anuala a profitului operațional de 149 de milioane de euro. in continuare ne vom axa pe eficientizarea costurilor”, a afirmat Sakari Tamminen.

Compania finlandeza Ruukki este una dintre cele mai puternice producatoare si dezvoltatoare de solu?ii metalice la nivel mondial, prezenta in 27 de pie?e interna?ionale, cu vanzari nete de 2 miliarde EUR in 2009. RUUKKI a realizat in Romania cea mai mare investi?ie greenfield din Europa, in valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de produc?ie local. Peste 11.700 de angaja?i lucreaza in centrele RUUKKI din intreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete – acoperis, fa?ade, panouri termoizolante pentru pere?i si acoperis si solu?ii „la cheie” pentru industria construc?iilor civile si industriale, structuri pentru poduri si construc?ii arhitecturale de anvergura. Ac?iunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki (corporatia Rautaruukki RTRKS).

Detalii: www.ruukki.com/ro

Vizionari 619

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.