Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

Tassullo se demarca in peisajul materialelor de constructii printr-un slogan simplu si explicativ: Bun la casa omului

Data: 2011-03-10

Tassullo se demarca in peisajul materialelor de constructii printr-un slogan simplu si explicativ: Bun la casa omului
Tassullo se demarca in peisajul materialelor de constructii printr-un slogan simplu si explicativ: \"Bun la casa omului\". Vorba romaneasca cu radacini puternice in limbajul popular recomanda calitatea premium a produselor Tassullo.

Sloganul creat de Brandaffair, beneficiaza de o identitate proprie, un logo prietenos. Comunicarea acestuia este realizata prin inserturi televizate la meciurile din Cupa Romaniei Timisoreana si printr-o campanie nationala de outdoor in localitatile Bucuresti, Timisoara si Lugoj.

\"Adresarea s-a directionat atat spre consumatorul casnic cat si spre mesteri si lucratori pe santiere, scotand in evidenta respectul Tassullo fata de clienti prin produsele de calitate oferite. Strategia a fost elaborata prin ample discutii atat cu marketing-ul romanesc cat si cu cel italian, discutii concretizate intr-un slogan apropiat de romani, pozitiv si sincer.\", declara Teodora Jors, Art Director, Brandaffair.

www.Tassullo.ro

\"Sloganul este potrivit identitatii Tassullo si suntem fericiti fiindca trasmite apropierea fata de client. Faptul ca suntem parteneri oficiali la \"Cupa Romainiei Timisoreana\" este un plus ce face sloganul vizibil tuturor iubitorilor de fotbal.\", declara Cezar Margine, Marketing Manager, Tassullo Romania.

Despre Brandaffair Advertising
Brandaffair este o agentie de publicitate full-service cu capital integral romanesc infiintata in 2005. Punctul nostru forte este creativitatea si ne dorim clienti ce vor sa iasa din tipare. Dezvoltam si aplicatii de iPhone, iPad si Smartphone-uri.

Vizionari 1014

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.