Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012

Data: 2012-04-26

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012
Grupul finlandez Ruukki estimeaza pentru acest an un avans al vanzarilor de cel putin 5%, in timp ce divizia locala are un target de minimum 10%.

Furnizorul de solutii metalice Ruukki, cu activitati si pe piata din Romania, a anuntat un avans al vanzarilor de 4% in primul trimestru financiar, comparativ cu perioada similara a anului precedent, pana la 699 de milioane de euro. Veniturile din Europa Centrala si de Est au crescut cu 2 milioane de euro fata de primul trimestru al anului 2011, ajungand la 82 milioane de euro.


Grupul isi propune ca in acest an sa-si imbunatateasca profitabiliatea si sa inregistreze o crestere a vanzarilor de cel putin 5%. Divizia din Romania are o tinta dubla, afacerile companiei la nivel local urmand sa avanseze cu minimum 10%. Anul trecut vanzarile Ruukki pe plan global au crescut cu 16%, in timp ce in Romania veniturile s-au majorat cu 70%. Romania a fost in perioada de criza una dintre unitatile cu cea mai mare crestere a grupului, afacerile companiei la nivel local dublandu-se in intervalul 2009-2011.

„Sezonul constructiilor a inceput bine pentru Ruukki si, daca luam in calcul si faptul ca preturile medii de vanzare din cadrul diviziei de oteluri au fost mai mari spre sfarsitul acestei perioade, credem ca ne-am pozitionat foarte bine pentru 2012”, declara Sakari Tamminen, CEO si presedinte Ruukki.

Divizia de constructii a fost cea care a asigurat crestere sustinuta, veniturile pe acest segment avansand cu 13% in primul trimestru financiar comparativ cu perioada similara din 2011.

Ruukki Romania isi propune sa creasca intr-un ritm dublu fata de grup in 2012

\"Ruukki


„Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Ruukki Romania, divizia de aici inregistrand un numar mare de comenzi pe fiecare segment pe care este activa. Am fost implicati in amenajarea unor proiecte ample de retail, a unor arene sportive si de asemenea am inregistrat un avans considerabil al vanzarilor de acoperisuri”, declara Marian Pirvu, Business Director Building Components pentru Europa Centrala si de Est. „Pentru acest an ne propunem un avans de cel putin 10%”, adauga Pirvu.

Regiunea cu cele mai mari cresteri pentru grup in primele trei luni ale anului a fost reprezentata de tarile nordice. Veniturile de aici au crescut cu 8% in acest interval ajungand la 257 de milioane de euro. in Europa Centrala si de Est veniturile grupului au crescut cu 2 milioane de euro in primele trei luni pana la 82 milioane de euro. in 2011 veniturile din Europa Centrala si de Est au avut cele mai mari cresteri la nivelul grupului, acestea avansand cu 25%, fata de 16% cat a fost cresterea medie a vanzarilor grupului.

Compania finlandeza Ruukki este una dintre cele mai puternice producatoare si dezvoltatoare de solutii metalice la nivel mondial, prezenta in 27 de piete internationale, cu vanzari nete de 2,79 miliarde EUR. RUUKKI a realizat in Romania cea mai mare investitie greenfield din Europa, in valoare de 35 mil EUR, pentru crearea unui centru de productie local. Peste 11.700 de angajati lucreaza in centrele RUUKKI din intreaga lume. Portofoliul companiei include componente, produse si sisteme metalice complete – acoperis, fatade, panouri termoizolante pentru pereti si acoperis si solutii „la cheie” pentru industria constructiilor civile si industriale, structuri pentru poduri si constructii arhitecturale de anvergura. Actiunile companiei sunt listate la Bursa din Helsinki (corporatia Rautaruukki RTRKS).

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul www.ruukkiacoperis.ro sau www.ruukki.ro

Vizionari 556

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.