Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

Ruukki Romania anunta o crestere de 56% a vanzarilor de acoperisuri in 2011

Data: 2012-05-02

Ruukki Romania anunta o crestere de 56% a vanzarilor de acoperisuri in 2011
Pentru segmentul de acoperisuri a fost cel mai bun an de la intrarea companiei pe piata si pana in prezent.

Divizia de sisteme de acoperis din tabla tip tigla a Ruukki Romania a inregistrat in 2011 o crestere de 56% la nivelul pietei locale, comparativ cu anul precedent. Cresterea s-a datorat politicii de colaborare cu distribuitorii, campaniilor de marketing si adaptarea portofoliului local la cerintele pietei. Cota de piata a companiei pe acest segment s-a dublat anul trecut.

Astfel, cea mai mare parte din vanzarile de sisteme de acoperis din tabla tip tigla au fost reprezentate de modelul Ruukki Monterrey, un acoperis care se incadreaza pe segmentul mediu de pret. Un semnal important este cresterea ponderii de produse premium in totalul vanzarilor, aceasta categorie de produse reprezentand 22% din veniturile segmentului de acoperisuri.

„Din datele noastre piata de acoperisuri a inregistrat cea mai buna evolutie din sectorul de constructii”, a declarat Zoltan Szoke, Sales Director Ruukki Romania pe segmentul de acoperisuri. Potrivit acestuia, piata de acoperisuri metalice a crescut in 2011 cu 10%, principalul motor fiind lucrarile de renovare. „Romanii au preferat sa investeasca o parte din fondurile de care au dispus in reamenajarea caselor, aceste proiecte reprezentand 80% din vanzari. Ruukki a crescut de cinci ori mai mult decat piata”, a mai adaugat el. Acoperisurile metalice au avut anul trecut o pondere de 55% din totalul pietei de invelitori.

„In 2011 am inregistrat o crestere sanatoasa si pe segmentul de sisteme pluviale, acestea reprezentand aproximativ 25% din totalul vanzarilor de acoperisuri, un fapt cu atat mai imbucuratator, cu cat Ruukki nu a impus distribuitorilor si consumatorilor cumpararea de sisteme pluviale in sistem cu acoperisul dorit” a declarat Zoltan Szoke.“Cu toate acestea rezultatele arata ca pluvialele Ruukki au fost preferate de consumatori, aceasta si datorita suportului pe care l-am primit de la montatorii care au fost extrem de multumiti de modul in care se asambleaza si care au facut recomandari in acest sens”, a continuat Zoltan Szoke.

Zoltan Szoke, Sales Director Ruukki Romania

\"Zoltan


Rezultatele din 2011 au dus si la o dublare a cotei de piata a companiei pe segmentul de invelitori metalice, devenind astfel unul din principalii jucatori de pe aceasta piata. “Consider ca politica Ruukki legata de relatia cu cei peste 100 de distribuitori a influentat decisiv aceasta crestere de 56%. Parteneriatul real pe care l-am avut cu ei ne determina sa ne dorim ca anul acesta sa crestem si mai mult reteaua de distribuitori si sa continuam sa le oferim libertate de negociere si suport puternic in realizarea obiectivelor lor de vanzari, care sunt de fapt si obiectivele noastre” a adaugat Zoltan Szoke.

Ruukki Romania a beneficiat si de avantajul de a fi produs local sistemele de acoperis din materia prima furnizata de compania mama, fapt care a permis un control mai bun al preturilor si a marginilor, dar si termene de livrare mai rapide. De asemenea, compania a lansat si o serie de produse dezvoltate exclusiv pentru piata locala, in urma feedback-ului primit de la distribuitori. In plus, cererea de acoperisuri Ruukki a inregistrat o crestere spectaculoasa, 2011 fiind cel mai bun an al segmentului de la intrarea pe piata locala si pana in prezent.

Pentru mai multe informatii vizitati www.ruukki.ro si www.ruukkiacoperis.ro

Rautaruukki furnizeaza componente metalice, sisteme si sisteme integrate pentru industria tehnologica si de constructii. Compania detine un portofoliu extins de solutii metalice si servicii. Rautaruukki are operatiuni in 30 de tari si o echipa extinsa de aproximativ 11.800 de angajati. Vanzarile nete ale companiei in anul 2011 au totalizat peste 2,8 miliarde de EUR. Compania este listata la bursa din Helsinki (Rautaruukki Oyj: RTRKS). Corporatia utilizeaza numele de marketing Ruukki.

Vizionari 613

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.