Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

KAI ROMANIA lanseaza PROGRES CERAMICA, o noua gama de placi ceramice

Data: 2010-04-27

KAI ROMANIA lanseaza PROGRES CERAMICA, o noua gama de placi ceramice
KAI Group – cel mai mare producator de placi ceramice din Europa de Est – lanseaza o marca proprie de placi ceramice si introduce pe piata gama Progres Ceramica, creata in colaborare cu centre de design din Spania si Italia, precum Stylgraph, Tecnografica si Poligraph. Dedicate segmentului mediu-lux, placile Progres Ceramica vor avea preturi cuprinse intre 10 si 20 EUR/mp si vor fi disponibile doar in retelele de magazine specializate.

Gama include o serie de colectii, dedicate amenajarilor de interior si de exterior. Se disting modelele florale sau geometriile in relief, dar si placile simple, uni, in tonuri neutre precum si seriile de placi care imita metalul. “Punem un mare accent pe formate noi, atipice, dar si pe texturi si reliefuri ingenioase, care creaza iluzii optice reusite ” a declarat Catalin Rotaru, Country Manager KAI Romania. Noile texturi propuse de KAI Romania s-au obtinut prin procedee avansate de fabricatie, printre care si tehnica denumita “dry application”, care permite decorarea placilor cu elemente in relief pronuntat.

Noua serie propune o gama cromatica foarte generoasa. in cadrul Progres Ceramica se regasesc si culorile calde, in tonurile derivate din nuantele pamAntului, de la bej la orange, dar si culorile moderne, indraznete, precum violet, bordeaux sau rosu. in plus, compania a dezvoltat si o colectie de texturi metalice, ce imita inoxul sau aluminiul.

\"KAI


Gama de placi Progres Ceramica aduce in prim plan noi formate de placi ceramice, care s-au impus ca si tendinta la targurile Cevisama si Cersaie – precum 20x50 cm, 33x50 cm, 45x45 cm, 50x50 cm si 30x60 cm. Varianta de format 33x50 cm se remarca prin usurinta cu care se pot forma module de 1m², fapt care permite un calcul mai eficient al suprafetelor, dar si un montaj mai simplu si mai curat, fara imbinari realizate din placi taiate la fata locului. Formatul de faianta de 33x50 cm este completat ideal de placile de gresie in doua dimensiuni, 33x33 cm si 50x50 cm, fapt care permite un joc cu variante infinite de culoare si formate in cadrul unei amenajari.

Denumirea marcii are o dubla insemnatate. \"Pe de o parte, ne dorim sa promovam utilizarea gresiei portelanate, in special in cladirile publice si spatiile rezidentiale care au nevoie de finisaje foarte rezistente la trafic sau la schimbari de temperatura. De aici si PRO-GRES\", a declarat Catalin Rotaru, Country Manager KAI Group Rom?nia. \"Pe de alta parte, numele semnifica si progresul KAI in ceea ce priveste capacitatile tehnologice si noul focus pe design\", a mai completat acesta.

\"KAI


Compania intentioneaza sa lanseze in fiecare an o noua serie de produse, care va respecta at?t noile tendinte, c?t si preferintele pietei locale. Modelele lansate anterior ram?n in productie pentru continuitate, fiind pastrate in functie de gradul de cerere din partea clientilor.

KAI Group este cel mai mare producator de placi ceramice din Europa de Est. Centrele de productie situate in Bulgaria, la numai 140 km de Bucuresti, au o capacitate de productie de 18 mil. m², peste jumatate din productie fiind destinata exportului in 19 piete europene. Compania este detinuta in proportie de 70% de fondul de investitii Advent International si isi propune sa devina liderul pietei locale in furnizarea de placi ceramice. Echipa Kai Group numara peste 1200 de angajati. Pe piata din Rom?nia, compania isi propune sa dezvolte si primele colectii de placi ceramice 100% locale, concepute de arhitecti si designeri romani.

Pentru mai multe informatii contactati:

Raluca Antonescu
eVenture
Tel: 0741 199 889, 411 01 52
E-mail: raluca.antonescu@eventure.ro

Vizionari 718

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.