Participarea brandului german in cadrul celei de-a patra editii a expozitiei se bazeaza pe lansarea unor echipamente si tehnologii inovatoare. “Vedeta” standului Hako va fi in 2013 o masina de curatenie “combinata” care are, pentru spalare si uscarea pardoselilor, o latime de curatare sporita la 126 cm, fiind, in acelasi timp, prevazuta si cu un dispozitiv prematurator.
Tot ca o “noutate la targul din Romania, de anul acesta” dorim a prezenta vizitatorilor si o gama de masini
pentru curatenie si intretinere stradala, masini “all seasons” ale caror accesorii permit utilizarea lor intr-o multitudine de scopuri si pentru o “gama larga” de utilizatori. Tot ca ca noutate Hako, vom prezenta noul model CITYMASTER 1250C, a declarat Andrei Constantin, Coordonator Vanzari/Sales&Service HAKO.
Recunoscut la nivel european pentru calitatea si eficienta masinilor sale, Hako revine ca expozant in 2013, cu certitudinea ca targul tinde sa devina o atractie europeana.
Noi, ca unic reprezentant in Romania ai producatorului HAKO, vrem ca imaginea companiei sa fie prezenta la cea mai importanta expozitie, de acest gen, de pe teritoriul Romaniei, a spus Andrei Constantin, Coordonator Vanzari/Sales&Service HAKO.
De-a lungul anilor, Hako Romania a facut fata cu brio greutatilor din piata si a reusit sa se mentina in topul furnizorilor de echipamente din Romania. Andrei Constantin spune ca o parte din succesul firmei se datoreaza unei devize atent alese.
9 si 12 aprilie, la Romexpo, pavilion C6
Reusim pentru ca ne-am propus sa reusim! Iar cand ne propunem, facem totul pentru a reusi! Aceasta este deviza noastra. In plus, “greutatile pietei sunt greutatile tuturor celor care muncesc in aceasta piata deci, solutiile trebuiesc gasite impreuna cu clientii nostri si pentru ei”! Echipa Hako este o echipa de profesionisti, o echipa cu experienta (putem spune chiar “majora”, avand in vedere ca anul trecut compania noastra a implinit 18 ani de activitate). Nu gresesc spunand ca, in acesti ultimi ani (aproximativ 5 de criza economica) ne-am “reinventat”. Am invatat sa ne “pliem“ pe cerintele pietei, sa raspundem chiar “inainte de a fi intrebati”(intuind intrebarile clientilor nostri); sa diversificam servicille oferite si, mai departe, sa oferim produse si servicii “personalizate”! Greutatile pietei te fac sa muncesti mai mult pentru a reusi lucruri mai dificile. Important este sa reusesti si sa nu te dai batut!
Noi credem ca doar fiind foarte aproape de clienti, cunoscandu-le problemele si incercand sa venim in ajutorul lor, putem trece impreuna prin aceasta perioada dificila prin care trece Romania.
Cleaning Show se va desfasura in perioada 9-12 aprilie, la Romexpo, pavilion C6.
Pentru mai multe detalii, va rugam accesati www.cleaningshow.ro