DURAZIV a incheiat anul 2014 cu o crestere a cifrei de afaceri si, implicit, a veniturilor pe fiecare segment de productie, in special cel de vopsele si tencuieli.
Investitiile in culoare au adus o crestere de doua cifre a vanzarilor de vopsele si tencuieli decorative DURAZIV
DURAZIV, una dintre cele mai importante companii de pe piata materialelor de constructii din Romania, anunta o cifra de afaceri in 2014 de aproximativ 80 milioane de lei, in crestere cu 8% fata de veniturile anului precedent. Divizia de vopsele a inregistrat anul trecut cea mai dinamica evolutie.
“In 2014, obiectivul principal a fost cresterea diviziei de vopsele in cadrul intregului business DURAZIV. Am intensificat investitiile incepute in 2013, am crescut numarul de masini de colorat, am lansat noua cartela DURAZIV ColorPRO si am relansat siteul companiei
www.duraziv.ro, platforma care va fi o resursa de inspiratie pentru iubitorii de culoare si bricolaj. In plus, ne-am concentrat si pe consolidarea pozitiei diviziei de adezivi atat in businessul partenerilor nostri, cat si in mintea consumatorilor prin promotii atractive si proiecte personalizate in parteneriat cu distribuitorii locali”, spune Marga Carp, director de marketing DURAZIV. “Pariul pe culoare este unul castigator, iar dovada sta chiar in evolutia pozitiva a acestei divizii in ansamblul intregului business DURAZIV”, adauga Marga Carp.
In 2014, divizia de vopsele a inregistrat o crestere de 23% fata de 2013, reprezentand in prezent un sfert din veniturile DURAZIV. Evolutia s-a datorat, in principal, cresterii numarului de showroom-uri si, implicit, a numarului de masini de colorat la peste 120. In paralel, compania a lansat noua cartela DURAZIV ColorPRO, a relansat gama de pigmenti pulbere DURAZIV Essenza si a sustinut prezentari de produse pentru meseriasi, in parteneriat cu distribuitori locali si retele de bricolaj.
Segmentul de adezivi a avut in 2014 o evolutie de 14%, detinand o pondere mai mare de o treime din total cifra de afaceri, in crestere fata de anul precedent. Cu o pondere de 40%, segmentul de profile metalice s-a mentinut anul trecut la nivelul celui din 2013.
“Anul 2014 a fost anul in care asteptarile constructorilor au fost mai mari decat realitatea pietei. Am resimtit mult mai acut lupta care se duce la nivel de prim pret intre producatori, dar si o stagnare a lucrarilor de termoreabilitare in a doua jumatate a anului si o incetinire a investitiilor private in constructii noi. Suntem optimisti in privinta anului 2015, dar ramanem racordati la piata si continuam sa investim in diviziile care s-au dovedit eficiente”, spune Marga Carp.
Cu o experienta de 11 ani pe piata materialelor de constructii, DURAZIV este astazi o companie de succes care confirma viziunea fondatorului sau – omul de afaceri Daniel Guzu. Pornita sub denumirea Bau Profil si axata pe productie de profile metalice si accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins firesc in domeniul adezivilor si mortarelor pentru constructii, a vopselor si tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj. Cu o cifra de afaceri de circa 80 milioane lei in 2014 si peste 180 de angajati, DURAZIV este un partener stabil, cu credibilitate in randul profesionistilor si cu un portofoliu impresionant de proiecte reusite.