„Mai bine pentru mediu – mai bine pentru tine”
Producatorul de materiale de constructii Duraziv lanseaza vopseaua superlavabila cu Kauciuc, DURAZIV FARA MIROS, pentru protectia si decorarea suprafetelor interioare, singurul produs cu eticheta ecologica europeana din piata de vopsele.
DURAZIV FARA MIROS a fost formulata astfel incat sa corespunda criteriilor stabilite de UE pentru acordarea etichetei ecologice, atat in ceea ce priveste calitatea produsului – prin lavabilitatea si puterea de acoperire – dar si prin reducerea la minim a substantelor daunatoare asupra sanatatii consumatorului si a mediului.
Prin utilizarea produselor Duraziv Fara Miros, vopsea superlavabila alba si baza de nuantare cu Kauciuc®, utilizatorul nu mai resimte prezenta mirosului specific, nici in timpul aplicarii si nici dupa uscarea peliculei, asa cum se intampla in cazul vopselelor lavabile obisnuite, cand anumiti compusi volatili continua sa fie emanati din vopsea mult timp dupa ce suprafata ei de contact este complet uscata.
Produsul este prima vopsea din piata care a obtinut dreptul de a utiliza eticheta ecologica. Duraziv este unicul producator industrial din piata de constructii care detine dreptul de a folosi aceasta eticheta pentru unul din produsele din portofoliu. Eticheta ecologica garanteaza faptul ca produsele comercializate potejeaza mediul si sanatatea consumatorilor, respectand toate standardele europene din domeniu. In Romania mai sunt patru companii care au dreptul de a utiliza eticheta ecologica pentru produsele sau serviciile furnizate, niciuna activa pe segmentul industrial.
Duraziv lanseaza vopseaua superlavabila cu Kauciuc, DURAZIV FARA MIROS
„Exigentele consumatorului roman de vopsea au crescut in actualul context economic, atentia acestora indreptandu-se spre proprietatile produselor comercializate. Gradul in care aceste produse protejeaza sanatatea sau mediul reprezinta un factor important in procesul de selectie al vopselei”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv. „Dispunem de o echipa de cercetare capabila sa aduca elemente noi in aceasta piata. Credem ca produsele inovative gandite in laboratoarele proprii vor sustine vanzarile din aceasta gama. Duraziv isi propune sa aduca un aport important la imbunatatirea vietii fiecaruia dintre noi, transmitand mesajul \'Mai bine pentru mediu - mai bine pentru tine\', a mai adaugat ea.
Produsul este disponibil prin reteaua magazinelor de specialitate dar si prin magazinele on line de materiale de constructii, la
pretul recomandat de 180 lei pentru o galeata de 15 litri.
Daniel Guzu estimeaza ca va realiza in acest an venituri de 1,5 mil EUR din comercializarea de vopsele.
Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.