Crestere de 116% a vanzarilor din perioada de iarna comparativ cu cifrele inregistrate in anul precedent
Vanzarile din sezonul rece au fost peste asteptari. Cererea a fost mai mare in aceasta perioada ca urmare a strategiilor abordate de companie, dar si datorita evolutiei sectorului.
Rezultatele companiei Duraziv din perioada de iarna anunta o reluare a activitatii in constructii. Comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior vanzarile au crescut cu 116%. In luna februarie compania a inregistrat vanzari record pe fondul cresterii cererii din piata si a strategiilor abordate.
Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta ca valoarea veniturilor inregistrate de companie s-a dublat raportat la rezultatele din iarna anterioara. Unul dintre motive il constituie o usoara intensificare a activitatii din constructii.
Duraziv a inregistrat o crestere a vanzarilor in perioada de iarna de 116% comparativ cu anul anterior. In perioada decembrie 2010 – februarie 2011 compania a inregistrat venituri cumulate de peste 10 milioane de lei, fata de 4,7 milioane lei, incasari raportate in perioada similara a anului precedent. O majorare intensa a vanzarilor a fost inregistrata in primele doua luni ale anului 2011. Valoarea veniturilor din acest interval a crescut de 2,5 ori raportat la perioada ianuarie-februarie 2010.
„In ultimul trimestru a putut fi observata o crestere a nivelului de activitate in constructii, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, asa cum era de asteptat, una mai slaba, in schimb activitatea din noiembrie precum si cea din februarie a fost peste asteptari”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv. „Atat Eurostat cat si INS au sesizat acest avans al constructiilor autohtone in ultimele rapoarte emise. incasarile realizate de Duraziv nu fac decat sa confirme acest trend de crestere”, adauga Marga Calin.
Pentru Duraziv anul trecut a reprezentat si o perioada de consolidare a unor directii de dezvoltare.
„A fost un an in care am construit o echipa puternica formata din cei mai buni profesionisti din domeniu. Am lansat si produse cu niste caracteristici unice in piata, iar acum incep sa se vada rezultatele. Unul dintre produsele noi, adezivul AM 17, este destinat tocmai lucrarilor de constructii realizate in sezonul rece”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv.
Printre oamenii noi adusi in companie se numara si un fost director de cercetare din echipa Henkel, parte a echipei care a creat o parte dintre produsele Ceresit. La acesta se adauga fosta directoare de cercetare de la Fabryo precum si o echipa de distributie venita de la Delta Design. Anul trecut Duraziv a lansat si Kauciucul, un liant natural folosit in productia de mortare care a contribuit atat la cresterea durabilitatii in timp a adezivilor din portofoliu, cat si a lucrabilitatii acestora, atribute apreciate de aplicatori.
Cele mai mari vanzari ale companiei pe perioada de iarna au fost inregistrate in luna februarie 2011, cand Duraziv a anuntat incasari de 4,4 milioane lei, depasind astfel pragul de un milion de euro. Veniturile raportate pentru luna februarie 2011 se apropie de valoarea celor inregistrate pe parcursul intregii ierni 2009-2010. Comparativ cu incasarile din luna februarie 2010 avansul veniturilor din februarie 2011 este de 172%.
Pentru acest an Duraziv isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 25% comparativ cu anul trecut. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decat in anul anterior.
www.duraziv.ro
Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 7 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, in crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.