Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
pompe caldura

Compania Fabryo Corporation a lansat platforma eco online: sectiunea verde

Data: 2011-02-03

Compania Fabryo Corporation a lansat platforma eco online: sectiunea verde
Compania a creat in cadrul site-ului Sectiunea verde, o platforma de informare destinata sa acopere cele mai noi teme de mediu

Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, lanseaza in cadrul site-ului propriu - www.fabryo.com - o sectiune dedicata responsabilitatii fata de mediu. Platforma eco online urmareste educarea si responsabilizarea sociala si ofera solutii eficiente companiilor si firmelor care isi doresc sa faca o diferenta in conservarea mediului si utilizarea rationala a resurselor proprii.

“Statutul de companie eco-responsabila si mai ales industria in care activam ne obliga sa educam si sa aducem la cunostinta celor din jur rolul pe care il avem cu totii in protejarea resurselor vitale ale omenirii”, declara Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. “Prin dezvoltarea acestei sectiuni dedicate in cadrul site-ului, dorim sa demonstram ca exista compatibilitate intre protectia mediului si afaceri sau profit si ca impactul activitatii economice a companiilor in cadrul societatii poate fi pozitiv.”

Sectiunea verde va contine sfaturi, explicatii, solutii si informatii utile despre diferitele problematici legate de protectia mediului:

- promovarea consumului rational
- gestionarea corecta a resurselor de care dispunem
- ideea de dezvoltare durabila
- dependenta mediului economic de natura si impactul sau asupra societatii
- intelegerea “pretului ecologic” din spatele fiecarui produs
- incurajarea consumului informat
- cunoasterea corecta a propriilor nevoi

Fabryo - Eco responsabil - Sectiunea Verde
\"Fabryo


Sectiunea verde este divizata in 4 capitole:

Sectiunea corporate - Fabryo eco-responsabil - cuprinde informatii despre actiunile si solutiile care creeaza un business prietenos cu mediul, procesele de productie si eficientizarea lor sau produse noi cu beneficii ecologice. Sectiunea incurajeaza exemplul personal si aduce informatii proaspete si detaliate despre cum se poate duce o viata mai sanatoasa si mai profitabila;

Planeta albastra este capitolul care va pune accentul pe interdependenta dintre sistemul economic si cel natural si va atrage atentia asupra riscurilor interventiei umane la nivelul ecosistemului global;

Sistemul eco-economic va explica modalitatile in care poate fi valorificata aceasta interdependenta in activitatea economica si in vederea stabilitatii economice pe termen lung. Sectiunea propune idei pentru obtinerea de profit prin gestionarea corecta a resurselor naturale si solutii responsabile, pe termen lung, din punct de vedere ecologic si social;

Consumatorul si natura – acest capitol vorbeste despre cunoasterea corecta a propriilor nevoi, constientizarea pretului ecologic in comportamentul de consum si consumul informat, aplicarea notiunilor de protectie sociala si mediu in viata de zi cu zi. De asemenea, sectiunea ofera sfaturi pentru gestionarea si eficientizarea resurselor;

“Sectiunea verde” va fi periodic actualizata cu noi subiecte si sfaturi utile legate de interactiunea omului cu natura si utilizarea cat mai rationala a resurselor in viata noastra cotidiana.

Despre Fabryo

Fabryo Corporation este cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, produsele fiind comercializate exclusiv pe piata romaneasca. Din 2009, Fabryo este lider de piata in segmentul de lacuri si vopsele decorative. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 20 milioane de EUR, derulate din 2006, pana in prezent si dispune de cea mai extinsa retea de colorare computerizata de pe piata. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures.

Vizionari 646

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.