Anul acesta Ceresit a fost desemnat “trusted brand” la categoria “materiale de constructii”, in cadrul unui amplu studiu de marketing realizat de catre revista Reader’s Digest, in randul cititorilor din 16 tari europene, printre care si Romania. Obiectivul studiului anual Reader’s Digest este acela de a identifica marcile in care au incredere europenii.
„Castigarea acestei distinctii de catre brandul Ceresit ne onoreaza si le multumim clientilor nostri care au contribuit la dezvoltarea companiei prin increderea acordata calitatii produselor Henkel. Succesul Henkel se datoreaza apropierii de consumatori, prin marcile si tehnologiile inovatoare, care fac viata oamenilor mai usoara”, a declarat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi Henkel Romania.
Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45 % in segmentul de adezivi pentru placari ceramice. Daca din primul an dupa lansarea pe piata locala, Ceresit a castigat increderea romanilor prin prisma originii sale germane, promisiunea marcii este sustinuta acum de rezultatele obtinute atunci cand se folosesc produse Ceresit.
Studiul Reader’s Digest, aflat anul acesta la cea de-a 9-a editie, s-a realizat prin corespondenta, pe baza de chestionare cu intrebari deschise, in perioada august – octombrie 2008. Repondentii au evaluat marca nominalizata in functie de urmatorii parametri: „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica”, „intelegerea nevoilor clientilor”.
Despre Henkel
Cu o istorie de 15 ani pe piata locala, Henkel Romania are in prezent peste 530 de angajati, doua centre de productie – Pantelimon si Campia Turzii, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.
Detalii: www.babel.ro