Brandtailors a finalizat design-ul de brand pentru produsele Rost, din portofoliul Fabryo-Atlas Paints, liderul pietei de lacuri si vopsele decorative din Romania. Brand-ul Rost, cu o traditie de aproape 15 ani pe piata, beneficiaza astfel de o noua identitate vizuala si de o reimprospatare a graficii de ambalaj si de comunicare. Acesta este al treilea proiect dezvoltat de Brandtailors pentru Fabryo-Atlas Paints, dupa extensia brand-ului
savana si rebranding-ul APLA.
Odata cu modificarile de design introduse de echipa Brandtailors, vizibilitatea la raft a produselor Rost creste semnificativ. Logo-ul are un design mai prietenos, iar spirala de culori este vizibila in intregime pe ambalaj si este folosita ca suport pentru ilustrarea texturii produselor, cu ajutorul unor culori mai intense decat in varianta grafica precedenta.
O ajustare care influenteaza pozitiv intentia de cumparare a fost redesenarea etichetei de spate, care faciliteaza parcurgerea rapida a informatiilor despre produs, chiar si in fata raftului, unde timpul, rabdarea si disponibilitatea cumparatorului sunt destul de limitate. Folosirea post-it-urilor ca maniera grafica are potentialul de a se transforma intr-un asociator suplimentar al brand-ului, pe langa spirala de culori. Sub-brand-ul si denominatorul de produs au fost si ele rearanjate astfel incat acestea sa fie mai vizibile pentru cumparatori la nivelul raftului.
„Proiectul Rost este unul dintre putinele proiecte «profilactice» din industria de branding din Romania. Echipa Fabryo-Atlas Paints a inteles foarte repede ca Rost avea nevoie de aducerea in contemporaneitate a design-ului de brand si de o mai buna vizibilitate a produselor la raft. Actualizarea aspectului vine in contextul unei categorii care se manifesta destul de dinamic in ultimii ani, atat din punctul de vedere al lansarilor de produse, cat si ca efervescenta in design si comunicare la raft.”
Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors
Agentia de consultanta si design de brand Brandtailors colaboreaza deja de 4 ani cu Fabryo-Atlas Paints si a mai dezvoltat pentru companie extensia de brand savana in categoria de produse pentru decorarea si protectia lemnului si rebranding-ul APLA.
„Viziunea creativa pe care am reusit sa o avem asupra intregului portofoliu de brand-uri Fabryo-Atlas Paints ne permite sa dezvoltam impreuna proiecte din ce in ce mai eficiente si mai de succes. Desi proiectele de branding sunt punctuale prin natura lor, relatia de lunga durata pe care am dezvoltat-o cu echipa Fabryo Atlas Paints se traduce printr-o intelegere profunda a categoriilor de produse, dar mai ales a particularitatilor de manifestare a fiecarui brand din portofoliul companiei.”
Melania Moisi, Creative Partner Brandtailors
Compania Fabryo-Atlas Paints este orientata catre dezvoltare si inovatie, utilizand datele de monitorizare a pietei pentru a lansa produse adaptate nevoilor pe care le descopera in randul clientilor, orientare ce se reflecta si in strategia si tacticile de comunicare ale brand-urilor din portofoliu.
„In fiecare proiect ne propunem sa dezvoltam brand-uri sanatoase cu impact si vizibilitate pe termen lung in piata. De aceea dezvoltarea design-ului pentru extensia de brand savana si dezvoltarea brand-urilor APLA si Rost sunt rezultatele unor metodologii de branding complexe si atent documentate.”
Cristina Avram, Consumer Marketing Manager Fabryo-Atlas Paints.
In luna iunie, Fabryo-Atlas Paints si Brandtailors vor lansa impreuna un nou proiect care marcheaza trecerea la un nou nivel de exigenta in adresarea solicitarilor pietei de vopsele decorative din Romania.
Pentru mai multe detalii, va rugam contactati: Radu Bucur, Senior Account Executive Free Communication, mobil: 0733 95 18 69, mail: radu.bucur@freecomm.ro
Despre Brandtailors
Brandtailors este compania de consultanta si design de brand care, in cei 10 ani de prezenta pe piata din Romania, a lansat aproape 200 de proiecte de branding si design, punandu-si amprenta asupra dezvoltarii a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.
Daca am rezuma abordarea Brandtailors asupra proiectelor de branding si rebranding dezvoltate de-a lungul timpului, am folosi cuvinte precum strategie, viziune, metodologie si eficienta. In spiritul acestor idei, suntem prima si singura companie de consultanta si design de brand din Romania care si-a separat operatiunile de branding de produs si respectiv branding corporatist in doua echipe distincte de profesionisti.
Colaborarea cu clienti precum Albalact, Fabryo, Agricola, Tymbark Maspex, Teamnet, tiriacHoldings, Carpatina, Intact Media Group, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Lactalis, Scandia Food, Azuga Waters sau Titan ne-au dovedit ca ne putem mandri cu proiecte care au definit si redefinit nu numai brand-urile pe care am lucrat, dar si intreaga categorie din care fac parte.
Curajul de a redefini practicile curente ale industriei si rezultatele incontestabile ale proiectelor noastre ne-au adus in portofoliu, an dupa an, brand-uri ca tiriac Holdings, Agricola, Antena 1, Ymens, Naturlich, BCR Open Romania, Zuzu, Carpatina, Melliris, Kandia, Silvana, ROM, Grania, Azuga Apa de Izvor, Peak sau Teamnet multe dintre ele fiind premiate si apreciate la nivel international in cadrul unor prestigioase competitii de profil.
Creativitatea solutiei strategice, rigoarea design-ului de brand, calitatea parteneriatelor cu clientii, abilitatea de reinventare a echipei de la un proiect la altul si mai ales eficienta comerciala dovedita a proiectelor noastre se traduc prin standardul „spectacular” care a reconfirmat Brandtailors drept lider reputational al industriei de branding din Romania.
Despre Fabryo-Atlas Paints
Fabryo-Atlas Paints este liderul pietei de vopsele si tencuieli decorative din Romania. In urma fuziunii dintre Fabryo Corporation si Atlas Paints – compania desprinsa din Atlas Corporation la sfarsitul anului 2012 –, portofoliul Fabryo-Atlas Paints include produse comercializate sub marcile savana, Apla INNENWEISS, ROST. Compania activeaza, de asemenea, pe segmentul produselor de termoizolare si hidroizolare. Fabryo-Atlas Paints detine o platforma de productie de vopsele, mortare si adezivi in Popesti-Leordeni si o alta de produse termoizolatoare in Tunari, Judetul Ilfov, si are, in urma fuziunii, aproximativ 440 de angajati.