Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

Ariston Thermo: Serviciile post-vanzare, tot mai importante in decizia de achizitie a unei centrale termice

Data: 2016-02-29

Ariston Thermo: Serviciile post-vanzare, tot mai importante in decizia de achizitie a unei centrale termice
Potrivit Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice, comportamentul de achizitie al cumparatorilor de centrale termice s-a schimbat semnificativ in ultimii ani, acestia fiind tot mai interesati de avantajele extra oferite de producator, pe langa caracteristicile tehnice si pret.

„Ne bucuram sa observam o evolutie in comportamentul clientilor si acordarea unei atentii sporite serviciilor post-achizitie. In plus, introducerea, din toamna anului trecut, a noilor directive europene privind eficienta energetica a determinat indreptarea catre produsele cu un grad tehnologic ridicat, ce asigura un randament sporit si economii la consumul de gaz”, a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.

In ceea ce priveste principalele servicii post-vanzare, romanii aflati in cautarea unei solutii de incalzire sunt tot mai atenti la garantia oferita produsului, cat si la serviciile de service puse la dispozitie. Potrivit reprezentantului Ariston Thermo Romania, aceste doua aspecte sunt luate in considerare mai ales de cei care isi inlocuiesc centrala termica si care au deja experienta folosirii unui asfel de produs.

„O centrala termica are o durata de viata de cca. 10 ani, perioada in care proprietarii inteleg ca serviciile post-vanzare au o importanta ridicata. Astfel, cele mai importante aspecte luate in calcul la cumpararea unei noi centrale termice sunt posibilitatea de a beneficia de o interventie specializata rapida in orice punct al tarii, livrarea rapida a pieselor de schimb originale si garantia cat mai indelungata a produsului”, a completat Draguleanu.

Pe aceste considerente, Ariston Thermo Romania lanseaza campania „Performanta in cel mai mic detaliu” in cadrul careia, orice achizitie in perioada 08.02.2016-30.04.2016 din gama de top de centrale termice in condensare Genus Premium Evo beneficiaza de garantie extinsa de la 3 la 5 ani.

Genus Premium Evo ambiental, Ariston


„Avand in vedere nevoia clientilor de a achizitiona produse performante si, in acelasi timp, eficiente din punct de vedere energetic, introducerea acestei game in oferta a venit in mod firesc, deoarece produsele Genus Premium Evo corespund celor mai exigente cerinte de confort si economie”, a completat reprezentantul companiei.

Datorita acesteia, centralele termice din gama de top Genus Premium Evo, produse in Italia, reusesc sa aduca o economie de pana la 35% la consumul de combustibil, comparativ cu o centrala conventionala. In plus, acestea ofera un confort acustic sporit, precum si un design modern, usor de integrat in orice ambient. De asemenea, acestea dispun de un raport de modulare de 1:10, de schimbator de caldura din otel-inox, in timp ce panoul de comanda este disponibil in limba romana.

Detalii legate de promotie si modelele participante in campanie puteti gasi la: www.ariston.com/ro/garantie_5ani_genus-evo

Despre Ariston Thermo Romania

Ariston Thermo Romania este filiala locala a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii international in productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate incalzirii si producerii de apa calda menajera.

Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetica este exprimat prin lansarea constanta de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de caldura, precum si prin imbunatatirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile in noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseala, conventionale si in condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Rendamax, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare.

Vizionari 884

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.