Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology
Velux Club

Afacerile Duraziv au crescut cu peste 10% datorita accentului pus pe culoare

Data: 2014-07-17

Afacerile Duraziv au crescut cu peste 10% datorita accentului pus pe culoare
Duraziv: Investitiile in promovarea culorii aduc un avans de doua cifre al veniturilor

Divizia de vopsele este cea mai performanta inregistrand un ritm de crestere de trei ori mai mare comparativ cu evolutia vanzarilor generale ale companiei.

Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, anunta o crestere a vanzarilor totale de peste 10% in primele sase luni ale anului, in conditiile in care toate pietele pe care activeaza compania stagneaza sau sunt in scadere. Cea mai dinamica evolutie au inregistrat-o produsele de finisaj – vopsele lavabile si tencuielile. Daca tendinta se mentine, aceasta divizie este preconizata sa genereze o treime din cifra de afaceri la finalul anului.

In anul 2014, compania DURAZIV a decis sa directioneze bugetele de investitii in promovarea culorii, atat prin cresterea numarului de Centre de colorare, la peste 120, cat si prin lansarea noului sistem de nuantare computerizata DURAZIV ColorPRO. Sub sloganul „Peretii iubesc culoarea!”, se deruleaza in prezent o campanie promotionala cu 10 culori la pret de alb pentru Tencuiala decorativa Standard cu silicon, ca urmare a succesului de care s-a bucurat si anul trecut. Mai mult, promotia a fost extinsa si pentru vopsele lavabil, 30 de nuante la pret de alb.

Duraziv Color PRO - Vopsea superlavabila cu kauciuc


„Lansarea de noi produse, cum este DURAZIV tencuiala decorativa cu silicon, precum si promotiile dedicate culorii, sunt doar cateva dintre masurile strategice pe care le-am luat pentru a consolida prezenta in piata a brand-ului DURAZIV ColorPRO”, a declarat Marga Carp, Director de Marketing. „In perioada urmatoare vom continua investitiile in promovarea culorii atat prin intermediul canalelor media, cat si prin trade marketing – concentrarea pe distribuitori - pentru a crea un mesaj coerent, bine directionat catre clienti, cu accent pe accesibilitate si inspiratie”, adauga Marga Carp.

Marga Calin, director marketing Duraziv


Toate aceste investitii au contribuit la o crestere a vanzarilor de vopsele si tencuieli cu aproape 37% in primele sase luni ale anului. Cele mai performante produse din cadrul acestei divizii au fost tencuielile decorative cu un avans de 40%.

Vanzarile de adezivi au crescut in acelasi interval cu 21%. Compania remarca o crestere a interesului pentru produse de calitate premium. Vanzarile de adezivi din Gama Expert, cu atribute tehnice complexe, au crescut cu 27% in prima jumatate a anului, un factor determinant fiind si numarul mare de sesiuni de prezentare si instruire desfasurate cu echipe de mesteri din toata tara, atat pe santiere, cat si la Centrele de colorare. „Cunoasterea mai buna a produselor si a modului corect de punere in opera au contribuit la cresterea perceptiei asupra calitatii produselor si la absenta oricaror reclamatii din partea clientilor”, a mai declarat Marga Carp citand un studiu intern realizat pe un esantion de peste 600 de meseriasi.

Cartela Duraziv Color PRO - Peretii Iubesc Culoarea


Divizia de vopsele are acum o pondere de peste 20% in cifra de afaceri a companiei, in timp ce adezivii au depasit usor pragul de 35%, urmand tendinta crescatoare din anii precedenti.

Prima jumatate a anului a consemnat si o crestere a importantei canalului B2B in evolutia afacerilor, atat la nivelul Capitalei cat si pe plan local. In Bucuresti, compania a livrat produse pentru ansambluri mari de tipul Militari Residence, si pentru proiecte mai mici din Sudul Capitalei, zona in care este lider incontestabil. Alte proiecte notabile sunt Bazinul Olimpic Dinamo Bucuresti, magazine din reteaua Flanco, Palatul de Justitie din Iasi, Universitatea Transilvania din Brasov, reabilitarea blocurilor din Centrul Istoric al Craiovei etc..

Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. in 2013 compania a raportat o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro.

DURAZIV SRL
Soseaua Oltenitei 202
077160, Popesti Leordeni
Tel: 021.361.53.46/47
Fax: 021.361.53.48
Email: office@duraziv.ro
www.duraziv.ro

Vizionari 881

Stiri din aceeasi categorie”

In perioada 8 - 11 aprilie se desfasoara #TotulPentruCasaTa - evenimentul care aduce in prim plan latura digitala a stilurilor de constructie, amenajare si echipare a oricarui tip de locuinta. #TotulPentruCasaTa este al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO si reuneste firme cunoscute din industria home & deco care prezinta cele mai noi produse si tehnologii aparute in acest sector.
Arhitecture Conference&Expo premiaza in aceasta toamna proiectele realizate de arhitecti in cadrul Galei Premiilor, ce va avea loc in 6 octombrie la Cluj-Napoca
Otelul are o influenta directa asupra dezvoltarii societatii moderne si a procesului de urbanizare.
Sub conceptul „Primii care va facem viata mai simpla cand alegeti modelul si tipul de piatra potrivit pentru decorarea casei”, showroom-ul de piatra naturala PIATRAONLINE relanseaza platforma www.piatraonline.ro.