Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Vopsele si Vopsea spray pentru activitati forestiere - DS Bihor

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU , Tel. +40 213171005 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Regie Autonoma

Activitate (activitati)

Altele: SILVICULTURA

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Vopsele si Vopsea spray pentru activitati forestiere -DS Bihor

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Sediul DS Bihor,str. M. Eminescu nr. 15,loc. Oradea

Codul NUTS: RO111 - Bihor

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Vopsea spray ; Vopsele in ulei ;Amorsa pentru zugravit ;Vopsea lavabila ;Colorant vopsea lavabila ;Lac incolor

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



44812210-0 - Vopsele de ulei (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Vopsea spray- cantitate: 1680 buc

Vopsele - cantitate :1290 Kg;Amorsa pentru zugravit cantitate:350 litri;Vopsea lavabila 550 Kg;Colorant vopsea lavabila ( flacon 100 ml )- cantitate 70 buc.;Lac incolor- cantitate:5 litri .conform caietului de sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 37,860 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Cuantum de 700 lei.Daca se constituie in alta valuta ,echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei ,din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile ;-Modalitati de constituire;-Numerar la caseria Directiei Silvice Bihor,-sau prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060000503710 Raiffeisen Bank Oradea,sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ;60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici tot pana la aceeasi data;.Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ,intocmita conform LEGE Nr.346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii,la vedere, daca este cazul,pentru constituirea a numai 50%din Garantiade participare

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Surse proprii ale DS Bihor

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 2 din Sectiunea aII-a Formulare]

2..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 4 din Sectiunea aII-a Formulare]

3..Neincadrarea operatorilor economici in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 [Se va prezenta formularul 5 din Sectiunea aII-a Formulare]Persoane cu functie de decizie ?n cadrul Regiei Nationale a Padurilor – Romsilva:,[inclusiv persoane care aproba bugetul prezentei achizitii] Adrian Florescu- Director DS Bihor ,Popa Ionel-Director tehnic DS Bihor Zoltan Szijjarto- Director Economic DS Bihor, Cosmin Mangra, Suciu Teodor, Gheorghe Roman,-DS Bihor

4.Certificat de participare cu oferta independenta ,conform Ordinului 314/2010[Seva prezenta Formularul 6 din sectiunea II -formulare]

5.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului – Mod de indeplinire ; Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original,copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul\'.\' Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor” Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ,in oricare din formele original, copie legalizata,copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\".Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatulemis de ONRC.Solicitam ofertantului clasat pe primul loc ,inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ,de a prezenta ,pentru conformitate,certificatul constatator in original/ copie legalizata( numai daca acest certificat constatator a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\".

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate



III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Se va prezenta Formularul ,7; Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va prezenta Formularul ,7; Declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2014 00:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

10.07.2014 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 14.07.2014 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Se va prezenta declaratia privind ”calitatea de participant la procedura” [Se va prezenta formularul 3 din Sectiunea aII-a Formulare],Se va prezenta Fisa de informatii generale [Se va prezenta formularul 1 din Sectiunea aII-a Formulare],ca o necesitate de natura administrativa menita sa faciliteze accesul la datele de identificare ale participantilor la procedura in scopul aplicarii prevederilor art.69 indice 2 alin.2 din OUG 34/2006. In situaia in care mai multi ofertanti ale caror oferte au fost declarate admisibile de catre AC si sunt clasate pe primul loc se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut, in situatia in care mai multe oferte au fost declarate admisibile de catr A.C. si sunt clasate pe primul loc si au preturi egale atuci A,C. va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre toti operatorii economici de noi documente care contin noi preturi. In cazul in care din motive tehnice exclusiv legate de de performantele tehnice ale SEAP nu este posibila transmiterea in format electronic prin intermediul SEAP documentele respective se transmit A.C. in forma scrisa in plic sigilat Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis prin intermediul SEAP si utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, ?n circumstante exceptionale, ?nainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. ?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita ?n mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Compartimentul Juridic al Directiei Silvice Bihor

Adresa postala: Strada Mihai Eminescu nr.15 ,loc. Oradea , Localitatea: Oradea , Cod postal: 410019 , Romania , Tel. +40 0259413001 , Fax: +40 0259430967

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

18.06.2014 15:03
Vizionari 415