Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Vopsele si accesorii pentru vopsit

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU , Tel. +40 213171005 , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Directia Silvica Iasi

Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700483 , Romania , Tel. +40 0232244680 , Email: office@iasi.rosilva.ro , Fax: +40 0232244631

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Directia Silvica Iasi

Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700483 , Romania , Tel. +40 0232244680 , Email: office@iasi.rosilva.ro , Fax: +40 0232244631

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Directia Silvica Iasi

Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700483 , Romania , Tel. +40 0232244680 , Email: office@iasi.rosilva.ro , Fax: +40 0232244631

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Regie autonoma

Activitate (activitati)

Altele: Silvicultura

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Vopsele si accesorii pentru vopsit

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Magazia Centrala a Directiei Silvice Iasi, Loc. Lunca Cetatuii, Com. Ciurea, jud Iasi

Codul NUTS: RO213 - Iasi

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 36 luni



Valoarea estimata fara TVA: 30,045 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie anual 2 (doua) contracte subsecvente. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvennt este de 8620 lei. Cantitatile minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt prevazute in Caietul de sarcini.

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Vopsea si accesorii pentru vopsi - pentru amenajarea padurilor si pentru activitatea de punere ?n valoare a masei lemnoase.

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



44810000-1 - Vopsele (Rev.2)

39224210-3 - Pensule pentru zugravit interior (Rev.2)

44832200-3 - Diluanti (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Vopsele si accesorii pentru vopsit (diluanti, pensule pentru vopsit) conform Caietului de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 30,045 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

36 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Cuantumul garantiei de participare este de 600 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar, ordin de plata, numerar la casieria autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul nr. 10 “Scrisoare de garantie”. In cazul ?n care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Directiei Silvice Iasi - RO49 BRDE 240S V885 1342 2400 (pentru euro) sau RO36 BRDE 240S V511 7450 2400 ( pentru lei) deschise la BRD GSG Iasi (RO1590120, J40/450/1991). Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si va fi scanata si postata in SEAP ?ntr-un fisier separat denumit “Garantie de participare” ?mpreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 2;

2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 4;

3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 5;

Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Parascan Corneliu; Frasina Sava; Bolfa Ioan; Muscalu Catalin; Paraschiv Anusa; Popa Daniela; Tirgovatu Cristian.

4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 6;

5. Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\" sau electronica. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma \"copie lizibila - conform cu originalul\" / electronica, atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului in original / copie legalizata.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate



III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Completarea Formularului nr. 7

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2014 10:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

18.07.2014 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 06.08.2014 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis pe S.E.A.P. si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare:fax/email/posta. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse ?n modelul de contract din documentatia de atribuire. Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi transmise autoritatii contractante respect?nd termenele prevazute de art. 78-79 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004),garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat la Cap. III.1.1.a). Pentru buna desfasurare a procedurii si ulterior pentru incheierea contractului (incluzand aici stabilirea numarului de fax pentru corespondente,stabilirea persoanelor de contact, cunoasterea datelor de indentificare ale operatorului economic care vor fi preluate in contract, respectarea prevederilor art. 69^2, alin.(2) din O.U.G. nr 34 /2006, corecta informare a autoritatii contractante etc), se vor depune si formularele “Informatii generale - Formular nr. 1” si “Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3”.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Directia Silvica Iasi - Comp. juridic

Adresa postala: Str. Ghe. Asachi nr. 2 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700483 , Romania , Tel. +40 0232244680 , Email: office@iasi.rosilva.ro , Fax: +40 0232244631

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

26.06.2014 12:47
Vizionari 312