Vidanjare transport si tratare ape reziduale la obiectivele SH Curtea de Arges UH Campulung
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 366285 / 22.10.2014
Denumire contract: Vidanjare (transport ?i tratare ape reziduale) la obiectivele apar?in?nd SH Curtea de Arges-UH C?mpulung: CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia 1, CHEMP Sinaia 2, CHEMP Sinaia 3, Baraj Sinaia 0, CHE Moroieni, Casa Barajist Ratei, CHE Dobre?ti, Casa Barajist Bratei, CHE Scropoasa, Casa Barajist Scropoasa, CHE Vacare?ti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
HIDROELECTRICA SA
Cod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
prin Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon:+40 248507289, fax:+40 248721741, persoana de contact:Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges, Jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Vidanjare (transport ?i tratare ape reziduale) la obiectivele apar?in?nd SH Curtea de Arges-UH C?mpulung: CHEMP Sinaia 0, CHEMP Sinaia 1, CHEMP Sinaia 2, CHEMP Sinaia 3, Baraj Sinaia 0, CHE Moroieni, Casa Barajist Ratei, CHE Dobre?ti, Casa Barajist Bratei, CHE Scropoasa, Casa Barajist Scropoasa, CHE Vacare?ti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Se doreste achizitionarea serviciilor de vidanjare a foselor septice la obiectivele apar?in?nd S.H. Curtea de Arge? –UH C?mpulung, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9,650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de : 190 Lei Operatorii economici care se ?ncadreaza in categoria IMM-urilor, conform Legii nr. 346/2004, modificata prin OUG 27/2006 au dreptul de a constitui garantia de participare la procedura ?n cuantum redus cu 50%. In acest caz acestia au obligatia de a prezenta documentele solicitate conform modelului prevazut in Anexele 1 si 2 din Legea 346/2004. b)Termenul de valabilitate pentru care se constituie garantia de participare: 60 de zile incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na si in alta valuta, va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na iar echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. c)Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 respectiv: -printr-un instrument de garantare prezentat ?n original, emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n cuantumul stabilit la punctul a) si pentru o perioada de valabilitate de 60 de zile stabilita la punctul b) sau -virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges sau -depunere in numerar la casierie autoritate contractanta. 3). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art. 86, alin.2 din H.G. nr.925/2006 actualizata. 4)Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita in situatiile prevazute la art. 87 alin 1) din HGR 925/2006 (A). 5)Neprezentarea garantiei de participare ?n cuantumul si ?n una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Garantia de participare se va returna ofertantilor ?n conformitate cu art. 88 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006(A) Modalitatea de indeplinire:Completare in original Formular 2 din Sect, ”Formulare” 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata. Modalitatea de indeplinire:Prezentare completat, ?n original, “Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010” , conform Formular 3 din Sectiunea ”Formulare” ?ncadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Subcontractantului/Tertului sustinator ?n situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele 1.Remus Adrian BORZA – Administrator Judiciar 2. Gabriel Dumitrascu Administrator Special 3.Ovidiu AGLICERU – Director General 4.Petronel CHIRIAC– Director Directie Financiara. 5. Andrei SUCIU –Manager Departament Managementul Utilitatilor 6. Viorel CERCHEZ – Director Directia PROCUREMENT 7.Gheorghe Goran – Manager Departament Achizitii si Logistica 8. Ion STOICA – Director SH Curtea de Arges 9. Elena ONEA– Director Adjunct Economic SH Curtea de Arges 10. Silviu PUNGOCI – Sef Serviciu Achizitii si Logistica SH Curtea de Arges 11. Marin ZLATE – ing. Pr. Specialist Serv. Achizitii si Logistica 12. Daniela HANCHES - ing. Pr. Serv. Achizitii si Logistica 13 Mihai Aurelian JUDET - Consilier Juridic SH C. de Arges 14. Ionut ANDREI – Sef Serviciu Managementul Utilitatilor 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010 Modalitatea de indeplinire: Prezentare completata, ?n original, Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 respectiv Formular 4 din Sectiunea Formulare 1.Pentru persoane juridice rom?ne Certificat Constatator, emis de ONRC; Ofertantii pot prezenta in original , copie legalizata, sau copie lizibila ”conform cu originalul” Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator. 2.Autorizatia de mediu pentru desfasurare act. de vidanjare si transport ape uzate Prezentarea in original, copie lizibila, copie conform cu originalul a Autorizatiei de mediu pentru realizarea serviciilor de vidanjare si transport ape uzate, emisa de Agentia Nationala de Mediu, in conformitate cu OUG 195/2005 (A), valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare celor ce fac obiectul contractului,efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta in cadrul listei minim 1 contract sau maxim 2 contracte care contin prestari servicii similare,din ultimii 3 ani,in valoare cumulata de cel putin:9.650,00 Lei fara TVA Pentru echivalenta la cursul mediu anual leu/valuta comunicatde BNR din anul semnarii contractului respectiv). Se va prezenta, potrivit art. 188, alin (2), lit.a) din OUG nr. 34/2006 in vederea dovedirii experientei similare, minim un certificate /document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa ”valoarea, perioada de prestare, beneficiari”. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. 2.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine mijloace de transport corespunzatoare tehnic si sunt autorizate pentru realizarea acestei activitati Completare in original Formular 6 din Sectiunea ”Formulare Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 11:26
Vizionari 405