Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Veste vatuite, haine vatuite, cojocele imblanite, salopete subteran, salopete suprafata

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA

Cod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Mihai Viteazu, nr.3, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon:+40 0374172600, fax:+40 0374172601, persoana de contact:DANA SIMONA MIREA

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

sediul SNIMVJ SA, loc.Petrosani, str. Mihai Viteazu, nr.3, et.II,332014, jud.Hunedoara

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

furnizare veste vatuite, haine vatuite, cojocele imblanite, salopete subteran , salopete suprafata

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Lot1 –veste vatuite.Val.min:40.500 lei, iar val.max.52.500 lei; Lot2-haine vatuite. Val.min: 14.950 lei iar val.max.19.500 lei; Lot3-cojocele ?mblanite.Val.min:27.000 lei iar val.max.35.100 lei; Lot4-salopete subteran. Val.min:54.600 lei iar val.max.70.980 lei; Lot5-salopete suprafa?a. Val.min:12.720 lei iar val max.16.430 lei. Valoarea minima/lot a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (?n functie de care se vor elabora si evalua ofertele) iar valoarea maxima/lot reprezinta valoarea estimata/lot ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cantitative. Optiuni: Conf.art.6 alin.3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

II.1.6) CPV: 35113400-3 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 149,770 - 194,510 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia pentru participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este: Lot 1- 405 lei; Lot 2- 149.50 lei; Lot 3- 270 lei; Lot 4- 1.092 lei; Lot 5- 127.25 lei Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modalitati de constituire (pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR) se face cf. prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006, cu posibilitatea depunerii si in numerar, la casieria SNIMVJ SA. Contul de garantii este: RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosani. (formular 1 – model de scrisoare de garantie de participare) Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, ?n oricare din urmatoarele situatii: - ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie ?n perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari – ?n original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare dec?t durata de ?ndeplinire a contractului. ( formular 15 – model scrisoare de garantie de buna executie ) b) depunere in numerar la casieria SNIMVJ SA c) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale – cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: In conformitate cu prevederile art. 5 (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, documentele/declaratiile/formularele solicitate a fi intocmite de ofertanti se vor prezenta numai in original, conform formularelor din SECTIUNEA III. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai jos. 1. Declaratie privind eligibilitatea, ?n temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2 Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1. (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul – se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularelor 4.1 ?i 4.2 Formularul 4.2 se completeaza pt. respectarea prevederilor art.69.2 alin.2 din OUG 34/2006 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Anghel Aurel 2. Ing. Nicolescu Cristian 3. Ec. Dondera Nicolita 4. Ing. Dragoescu Petru 5. Ing. Dragulescu Florica 6. Ing. Abraham Beatrice 7. Ing. Petrar Adrian 8. Ing. Timisan Viorel 9. Ing. Dabuleanu Ioan 10. Ing. Mirea Dana 11. Ec. Borca Simona 12. Ing. Stancu Viorel 13. Ing. Holingher Sorina 14. Ing. Radescu Nicolae 15. Ing. Sienerth Ion Valter 16. Ing. Boteanu Daniel 17. Ing. Bogdan Emil 18. Jr. Colda Veronica Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de Directorul Economic al SNIMVJ SA. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat / tertul sustinator / subcontractant - daca este cazul. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5 5.Acord de asociere – numai ?n cazul ?n care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie- se completeaza conform formularului 6 Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa ?si legalizeze asocierea. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. ?n cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va ?ndeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.3.b), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). In conformitate cu prevederile art. 5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face ?n oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru persoane juridice si fizice rom?ne 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -- ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice straine 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?i ca platitor de TVA - ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, traduceri autorizate ?n limba rom?na ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?naintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original sau copie legalizata. ?n conformitate cu prev. art. 43 din OUG nr.34/2006, participarea la aceasta procedura de atribuire este permisa numai atelierelor protejate ?n cadrul carora sunt angajate persoane cu dizabilitati.Ofertan?ii sunt obliga?i sa prezinte : -autorizatia de functionare ca unitate protejata cf. Ordinului nr.1372/29.10.2010 al Ministerului Muncii Familiei Protec?ei sociale ?i cf.Legii nr. 448/06.12.2006. - ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabila la data limita de depunere a ofertelor.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant la data de 31.12.2013 vizat de Directia Generala a Finantelor,2. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm – daca e cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm – daca e cazul,2.Ptr.lot 1, lot 2, lot 3, lot 4: Documente care certifica faptul ca produsele veste vatuite, haine vatuite, cojocele ?mblanie, salopete subteran pot fi utilizate ?n medii poten?ial explozive. ?n acest sens, vor fi prezentate: a) Declara?ie de conformitate EC prevazuta la art.16 din HG 115/2006-?n conformitate cu art.9(1) din HG 115/2004 actualizata b) Certificat, emis de un organism notificat, care atesta conformitatea cu standardele rom?ne ?i/sau cu standardele na?ionale ale statelor membre ale UE, care adopta standarde europene armonizate ?i faptul ca produsele ofertate satisfac cerin?ele esen?iale de securitate ?i sanatate prev.?n Anexa 2, pct.2.6 din HG 115/2004 actualizata.,3.Ptr. lot 5: -declara?ie de conformitate EC pt.produsul salopete suprafa?a- ?n conformitate cu cerin?ele art.9(1) din HG 115/2004 ofertantul va prezenta declara?ia de conformitate EC conform prevederilor art.16 din HG 115/2004 actualizata. Men?ionam faptul ca produsul nu este destinat utilizarii ?n medii poten?ial explozive.,4. Prezentare de mostre - 1 buc/lot (produsul ?n ambalaj) ? Mostra este necesara ?n vederea dovedirii capacita?ii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizi?iei. Mostrele depuse de ofertantul declarat c??tigator, vor ram?ne ?n proprietatea autorita?ii contractante (?n vederea evaluarii conformita?ii produselor comandate/livrate cu mostrele depuse). Mostrele depuse de ofertan?ii declara?i nec??tigatori vor putea fi ridicate de la sediul autorita?ii contractante ?n termen de maxim 10 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizi?ie. ?n situa?ia ?n care mostrele depuse de ofertan?ii declara?i nec??tigatori nu vor fi ridicate ?n intervalul men?ionat, mostrele ram?n ?n proprietatea autorita?ii contractante. 1. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent. Potrivit art.193.1 din OUG 34/2006, certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2014 07:22
Vizionari 316