Utilaj multifunctional pentru lucrari (buldoexcavator)
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Numar invitatie: 366480 / 27.10.2014
Denumire contract: furnizare utilaj multifunctional pentru lucrari (buldoexcavator)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Cod fiscal: 24189404, Adresa: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021.222.50.07, Fax: 021.222.50.07
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011422, telefon:+40 212225007, fax:+40 212225007, persoana de contact:PREDA IONEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
furnizare utilaj multifunctional pentru lucrari (buldoexcavator)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
furnizare utilaj multifunctional pentru lucrari (buldoexcavator)
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280,427.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoare garantie de participare: 5.600,00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 70 zile de la data limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86, alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, acesta se va efectua ?n contul RO60TREZ7015005XXX009110 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti (codul fiscal al achizitorului fiind 24189404). Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta p?na cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform ar.86 alin (6) din H.G. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n euro sau echivalent ?n leu/alta valuta se va face la cursul B.N.R. afisat la data publicarii anuntului de participare. ?n situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului 4. NOTA: Oferta va fi respinsa daca nu este ?nsotita de garantia de participare ?n cuantumul, forma si av?nd perioada de valabilitate solicitate ?n documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din valoarea fiecarui contract, fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: ?n conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform formularului 10. Termenul de valabilitate al garantiei bancare pentru buna executie va depasi cu 14 zile data limita de valabilitate a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie ?n termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului, iar intrarea ?n vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (formularul 5). ?ncadrarea ?n situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului. Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Documentul solicitat se va prezenta ?n original. - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 6). ?ncadrarea ?n situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului. Formularul va fi completat si de catre tertul sustinator, pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d), daca este cazul. Documentul solicitat se va prezenta ?n original. - Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (formularul 8). Documentul solicitat se va prezenta ?n original. - Declaratie ofertant privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 9). Formularul va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul. Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nastase Razvan, Chirita Alin si Preda Ionel. Documentul solicitat se va prezenta ?n original. - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. - Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul ?si are sediul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. - Cazier fiscal al ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Certificatele si cazierul fiscal se vor depune ?n oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. 1. Pentru persoane juridice/fizice rom?ne: - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent ?n codul CAEN din certificatul mentionat. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Ofertantul ?si va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse ?n acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se va depune ?n oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic, cu mentiunea ca ?n cazul ?n care ofertantul va fi clasat pe primul loc, va depune documentul mai sus mentionat ?n original sau copie legalizata. 2. Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Documentul se va depune ?n oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. Daca documentele sunt ?n limba straina, acestea vor fi ?nsotite de o traducere autorizata a acestora ?n limba rom?na.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente valabile la data limita de depunere a ofertelor emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2014 16:17
Vizionari 357