Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Utilaj multifunctional buldoexcavator cu accesorii aferente

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Comuna Blandiana

Numar invitatie: 366431 / 24.10.2014

Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR CU ACCESORIILE AFERENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA A COMUNEI BLANDIANA

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Comuna Blandiana

Cod fiscal: 4562303, Adresa: nr. 15, Blandiana, Telefon: +40 0258760811, Fax: +40 0258760738

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

nr. 15, Blandiana, Romania, cod postal: 517160, telefon:+40 0258760811, fax:+40 0258760738, persoana de contact:Nicolae Gherman

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

CLocalitatea Blandiana, nr. 15 judetul Alba, Sediul Primariei comunei Blandiana - sala de sedinte

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

ACHIZITIONAREA UNUI UTILAJ MULTIFUNCTIONAL-BULDOEXCAVATOR CU ACCESORIILE AFERENTE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI VOLUNTAR PENTRU SITUATII DE URGENTA A COMUNEI BLANDIANA

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Se doreste achizitionarea unui utilaj - buldoexcavator (incarcator frontal cu brat excavator articulat pe pneuri) cu accesorii aferente

II.1.6) CPV: 43250000-0 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 334,138 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 6600 lei. Se va constitui in conformitate cu prevederile Art 86 din H.G. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei..Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data deschiderii ofertelor conform cursului anuntat da BNR la acea data.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea. Completarea formularului Nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din O.U.G. 34/2006. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu cerintele autoritatii contractante, persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele locale. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta conf. Formular nr.5..Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interese.Persoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica precum si persoanele cu capacitate de decizie la nivelul Autoritatii contractante sunt: Gherman Nicolae-primar, Ispas Ioan - viceprimar, Suciu Ravente Crinel- secretar, Suciu Mihaela -inspector,Matei Sorina-Niculina/ consilier asistent CONSILIERI LOCALI: Armeana Maria, Gherbea Toma Ioan, Halalaie Dan Alexandru, Iuhos Alexandru, Ispas Emil, Tendea Mierela, Savu Irimie, Suciu Dan. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Cerinte obligatorii:Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesare http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fiscali 2011,2012,2013) va trebui sa fie de minim 600 000 lei. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani fiscali, respectiv 2011,2012, 2013 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente; Se accepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilantul contabil pentru anul 2013. Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va completa Formularul nr. 7 / lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare cumulata de minim 330 000 lei fara TVA, la nivelul unuia sau a mai multor contracte . Dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru activitatile aferente contractului - Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2014 15:30

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2014 08:15
Vizionari 299