Unitate PC pentru comanda masinii de debitat MDOP-250-CNC si soft de proiectare si prelucrare date
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 366683 / 30.10.2014
Denumire contract: Unitate PC pentru comanda masinii de debitat MDOP-250-CNC si soft de proiectare si prelucrare date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TARGU JIU, Romania, cod postal: 210232, telefon:+40 374171170, fax:+40 253222015, persoana de contact:Serviciul Achizitii Produse Minerit
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TARGU JIU,Sala de licitatii a Directiei Achizitii, etaj 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Unitate PC pentru comanda masinii de debitat MDOP-250-CNC si soft de proiectare si prelucrare date
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Unitati PC (sistem de calcul tip Desktop sau Minitower-Workstation) pentru comanda masinii de debitat MDOP - 250 – CNC = 1 buc.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13,200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de 264 lei, este irevocabila. Echivalentul ?n alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zilede la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire:a)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta ?n original,?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. b)virament bancar ?n contul autoritatii contractante (RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248),deschis la Raiffeisen Bank-T?rgu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor;-numerar.
Garantie de buna executie Se va constitui de cãtre ofertantul/ofertantii declarat/i c?stigãtor/i ?n maximum 15 zile de la incheierea contractului de furnizare, ?n valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire:-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;-prin depunerea la casierie a unor sume ?n numerar art.90,alin.2) din HG nr.925/2006);-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90,alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate), cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul-Formular nr.1; -Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul, in care se va face referire doar la literele a, c1 si d-Formular nr.2; -Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formular nr.3; -Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(inclusiv subcontractant si tert sustinator)-Formular nr.4; Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante sunt: Director General Executiv: Ciurel Laurentiu Dan Director Divizia Financiara: Scurtu Maria Director Directia Achizitii: Dadalau Grigorie Sef Departament Achizitii Minerit: Mocioi Dumitru Director Directia Investitii: Petrescu Adrian Sef U.S.M. Rovinari: Smarandoiu Gheorghe Sef Serviciu Achizitii Produse Minerit: Scurtu Ion Sef Departament Juridic: Manea Elena-Laura Responsabil procedura: Buda Elena Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul va fi prezentat fie ?n original, fie ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu originalul’’. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economic membru al asociatiei este obligat sa prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Cerinta minima pentru calificare: - Se solicita prezentarea oricarui document/contract/proces verbal de receptie/document (certificat) constatator in original sau copie lizibila, din partea unor beneficiari/clienti, conform. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, prin care sa confirme livrarea de produse. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2014 16:19
Vizionari 302