UNELTE, PARTI DE UNELTE, SCULE DE MANA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 365052 / 24.09.2014
Denumire contract: UNELTE, PARTI DE UNELTE, SCULE DE MÂNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ºi extragere a cãrbunelui ºi a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
UNELTE, PARTI DE UNELTE, SCULE DE MÂNA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
UNELTE, PARTI DE UNELTE, SCULE DE MÂNA: 122 de tipodimensiuni de scule si unelte utilizate in activitatea de prelucrare mecanica precum si pentru reparatii tehnice curente.
II.1.6) CPV: 44512900-1 - Varfuri de burghiu, varfuri de surubelnita si alte accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155,388.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 1.554,00 lei, 2. Valabilit:90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3.Forma de constituire a garantiei de participare:a) printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire (pentru scrisareai de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) –în original- conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date. b) prin ordin de plata, sau virament bancar, ambele documente sa fie confirmate de catre banca emitatoare pâna la termenul limita de depunere a ofertelor, în contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998 cod IBAN RO74RNCB0053048578270015 deschis la BCR –Brasov– în copie certificata, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei c) prin depunerea în numerar la casieria Companiei Nationale a Uraniului–S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai în zilele lucratoare, între orele 07:30÷12:30 – în copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb: conform BNR.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi constitutita de catre furnizor, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea – in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; - Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare – in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; - Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director – Marian Iulian RASALIU, director adjunct - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice – Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice – Marcel Dan POP, expert achizitii publice – Carmen Octavia SIMION, expert achizitii publice – Laura Cristina GANEA, responsabil cu executia contractului inginer – Marius Marian DOROFTEI, inginer – Mihaela MANOLACHE, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventiv, economist – Carmen Elena BURLACU. in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C5 din Sectiunea Formulare – in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; - Ofertantul, persoana juridica/fizica româna, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului în conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, sau emis de catre ONRC in forma electronica - datele înscrise în Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. - Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2014 07:56
Vizionari 305