Tunel de vant pentru testarea modelelor de turbine eoliene
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA Bucuresti
Numar invitatie: 365861 / 10.10.2014
Denumire contract: Tunel de vant pentru testarea modelelor de turbine eoliene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA Bucuresti
Cod fiscal: RO13827850, Adresa: Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213468297 int.122, Fax: 0213468299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030138, telefon:+40 213468297, fax:+40 213468299, persoana de contact:Marlen Ghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Incdie Icpe-Ca Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Romania,corp J, etaj 3, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Tunel de vant pentru testarea modelelor de turbine eoliene
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Tunel de vant pentru testarea modelelor de turbine eoliene
II.1.6) CPV: 38970000-5 - Simulator tehnic de cercetare, de testare si stiintific (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare a fost stabilit in conformitate cu art. 43 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare si art. 6 din HG nr. 925/2006 cu modificarile ulterioare, respectiv 10800,00 lei sau echivalent alta valuta la cursul BNR din data publicarii AP/IP in SEAP. Valabilitatea garantiei: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei sub toate formele prevazute la art. 86 alin. 1 din HG 925/2006. In cazul instrumentelor de garantare ( scrisoare bancara sau polita de asigurare) se va avea in vedere ca acestea sa confirme irevocabilitatea garantiei constituite , astfel cum prevede art.86 alin.2 din HG 925/2006. Sa se faca referire expresa la denumirea procedurii organizate de autoritatea contractanta si sa contina clar denumirea acesteia.Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire.Sa aiba înscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, solicitata prin doc.de atribuire.Sa contina parafa lizibila a bancii/societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie a contractelor se constituie de catre contractant în scopul asigurarii autoritatii contractante de îndeplinirea cantitativa, calitativa si în perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului. Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 din H.G. nr. 925/2006. În conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM – urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: În cazul asocierii mai multor operatori economici, asocierea va fi declarata odata cu depunerea documentelor de calificare, prin depunerea Formularului F10 (Informatii privind asocierea). În cazul în care oferta a fost declarata câstigatoare, se va face dovada legalizarii asocierii prin încheierea unul acord de asociere (formularul 9) înainte de încheierea contractului. Cerinta nr. 1. Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata în conformitate- formular 1 Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul, este suficienta declaratia pe propria raspundere. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neîncadrarea în art.181 – Completarea si prezentarea - formular 2 Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Se solicita si se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in conformitate cu art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.69^1 ( formularul 3) din OUG 34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP 170/2012 se solicita explicit prezentarea certificatului constatator/extras din Registrul Actionarilor, atat ofertantului/candidatului cat si subcontractantului/ tertului sustinator, dupa caz. Potrivit art.692 alin.(1), autoritatea contractanta precizeaza persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante,astfel cum sunt cuprinse la nivelul declaratiei atasate documentatiei de atribuire cuprinzand informatiile ce trebuie cuprinse in declaratie conform art. 331 din OUG nr. 34/2006, potrivit HG nr.183/2013. Persoanele care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante în ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Kappel Wilhelm-Director General;Enescu Elena-Presedinte comisie evaluare;;Lungu Mariana - membru comisie evaluare; Badic Mihai - membru comisie evaluare ; Pislaru-Danescu Lucian - membru comisie evaluare; Ghita Marlen – secretar comisie evaluare; Cerinta nr.4 Se solicita certificatele fiscale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. 4.1. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. 42. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Cerinta nr. 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. Formularul nr. 4. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, inclusiv pentru certificatul constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica. 1. se solicita certificatul constatator emis de ONRC Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC, avand in vedere ca acest document nu are un termen de valabilitate, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nu se impune ca obiectul contractului sa aiba corespondent in obiectul principal de activitate inscris in certificatul constatator. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care initial a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul. 2. Se solicita documente edificatoare prevazute de art. 183 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Documentele relevante ce urmeaza a fi prezentate in sustinerea indeplinirii criteriilor de calificare se solicita intr-o maniera echivalenta indiferent de faptul ca ofertantul / candidatul este o persoana fizica / juridica romana sau straina, cu respectarea principiului recunoasterii reciproce.In cazul ofertantilor persoana fizica / juridica straina Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, respectiv 2011,2012 si 2013, din care sa rezulte ca este egala sau mai mare decat 900.000 lei sau echivalent alta valuta.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cifra de afaceri a fost stabilita potrivit art. 9 lit b din HG 925/2006 in scopul de a analiza activitatea generala a ofertantului si de a verifica potentialul financiar al acestuia in ultimii 3 ani, potential care trebuie sa reflecte posibilitatea concreta de a derula contractul de achizitie publica si capacitatea acestuia de a rezolva eventualele dificultati legate de îndeplinirea acestuia. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu prevederile art.188 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006 cerinta minima privind experienta similara este lista principalelor livrari de produse , efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse a caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 135.000 lei la nivelul unui contract sau a mai multor contracte. Ultimii trei ani se calculeaza prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor. Se va preciza calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie); contractant asociat; subcontractant. Prin solicitarea cerintelor minime autoritatea contractanta doreste sa se asigure ca furnizorul a livrat produse similare si ca astfel va achizitiona produsul corespunzator necesitatilor sale. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2014 14:07
Vizionari 271