Tronsoane de fonta aliata rezistente la abraziune
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 366304 / 22.10.2014
Denumire contract: Tronsoane de fonta aliata rezistente la abraziune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 0253205466, fax:+40 253223248, persoana de contact:RATA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Bdul Republicii, nr. 22, parter,Directia Achizitii, Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Tronsoane de fonta aliata rezistente la abraziune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Inlocuire tronsoane de refulare uzate a pompelor
II.1.6) CPV: 43132400-1 - Echipament pentru conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11,400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1.Garantia de participare se constituie in cuantum de 220 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a Ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Data pentru care se determina echivalenta leu/altavaluta (curs BNR): cu 5 zile calendaristice ?nainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:1)virament bancar ?n cont RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248,Raiffeisen Bank Tg.Jiu. 2)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta ?n original ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire . 3)Lichiditati la casieria autoritatii contractante(maxim 5000 lei). Ofertantii au obligatia sa faca dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt ?nsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33 alin 3 din HG nr.925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare emisa ?n alta limba, dec?t limba rom?na, va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de bun executie a contractului de furnizare produse reprezinta un procent de 10 % respectiv 5% - pentru IMM din pretul contractului fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006 . *** ?n situatia ?n care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ?n conformitate cu hotar?rea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui ?n termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92, in sensul eliberarii la 14 zile de la data ?ntocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu s-a ridicat pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 1(inclusiv tert sustinator) ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata cu OUG 76/2010. Formular nr. 2 ?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume:Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu - Director Divizia Energie; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Laura Elena Manea-Sef Departament Juridic; Delia Chirca-Director Adjunct Achziiti;Sorin Teiu-Sef Serviciul Achizitii Produse Energie;Gheorghe Iriza-Sef Biroul Achizitii Produse-Echipamente Tehnice;Rata Vasile-Biroul Achizitii Produse-EchipamenteTehnice- formular nr.5 Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 4 Pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(2011,2012,2013) ; Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sa contina valori,perioada si locul furnizarii produselor, beneficiari, etc. Livrarile de produse similare sunt confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Formular nr. 7. Cerinta 1. Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii, certificate conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificate emis de un organism acreditat.- se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state. Aceste documente se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intro limba de circulatie europeana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2014 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 15:24
Vizionari 379