Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Transformatoare de MASURA

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



S.C Filiala de Distributie a Energiei Electrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.

Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44 , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100024 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Tel. +40 244405001/5350 , In atentia: Mariana Corneanu , Email: mariana.corneanu@mnd.electrica.ro , Fax: +40 244405354/5004 , Adresa internet (URL): www.electrica.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



intreprindere publica cu activitate relevanta

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Transformatoare de MASURA

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: La sucursalele F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A , conform anexei 1 la comanda- sectiunea caiet de sarcini

Codul NUTS: RO316 - Prahova

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 12 luni



Valoarea estimata fara TVA: 2,325,000 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente: min.1 - max.2.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent posibil a fi incheiat : poate fi egala cu 2.000.000 lei.Cantitate minim estimata acord-cadru:40 buc.Cantitate maxim estimata acord-cadru:93 buc.Cantitate minim estimata contr.subs.:13 buc.Cantitate maxim estimata contr.subs.:80 buc.

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Achizitie de:

Transformatoare de masura, pentru activitatea de distributie a energiei electrice

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



31172000-2 - Transformatoare de tensiune (Rev.2)

31173000-9 - Transformator de masurare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Cantitate totala acord cadru: minim 40 bucati, maxim 93 bucati



Valoarea estimata fara TVA: 2,325,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare ?n cuantumul de: 40.000 lei, pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii = 20.000 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia se exprima ?n lei si poate fi constituita: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (In cazul instrumentelor de garantare, se va avea in vedere ca acestea sa confirme irevocabilitatea garantiei constituite, astfel cum prevede art.86 alin.2 din HG 925/2006).b)ordin de plata ?n contul organizatorului : SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA - BCR Sucursala Ploiesti RO08RNCB0205009977340001. Garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, conform art. 87 din HG925/2006, actualizata. Contestatorului caruia i-a fost respinsa pe fond contestatia de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform art.278 indice 1 din OUG 34/2006. Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88/HG925/2006 actualizata, ?n baza cererii depuse de catre ofertant, la sediul organizatorului(Formularul 4.3), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalentul pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5 % din valoarea de atribuire a contractului subsecvent, fara TVA; Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006, se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006. Scrisoarea de garantie bancara – de regula (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va constitui anterior perfectarii contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oric?nd pe parcursul ?ndeplinirii contractului, ?n limita prejudiciului creat, ?n cazul ?n care contractantul nu isi ?ndeplineste obligatiile asumate prin contract.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

I. Art.180

Declaratie pe proprie raspundere , in temeiul art.180 din OUG 34/2006, actualizata, privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. – ?n original, semnata si stampilata



Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.





II. Art.181

Declaratie pe proprie raspundere , in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizata, completata ?n conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. – ?n original, semnata si stampilata

Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.

In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in acest capitol, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.



A. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat – Formular tip emis de autoritatile competente.

Se va permite depunerea documentelor solicitate ?n cadrul acestei sectiuni ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.

B. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala – Formular tip emis de autoritatile competente.

Se va permite depunerea documentelor solicitate ?n cadrul acestei sectiuni ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .

in masura in care procedura de emitere a acestor certificate ( certificate mentionate la pct.A si B) nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.





III. „Certificatului de participare cu oferta independenta”conform Ordinului nr. 314/2010.

Se va prezenta Formularul 4 completat, semnat si stampilat – in original.

IV. “Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006” care se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.

Se va prezenta Formularul 5 completat, semnat si stampilat – in original

Nota:

Legat de conflictul de interese, respectiv ?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, va prezentam lista cu toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura sau pentru procedura de atribuire):



1. Darius Dumitru Mesca, Director general

2. Gabriela Blagoi, Director directie economica

3. Constantin Coman, Director directie distributie

4. Valentin Branescu, Director directie tehnica 110kV

5. Ion Preda, Director directie control, reglementare si comunicare

6. Gabriel Gheorghe, Director directie dezvoltare

7. Monica Borlovan, Sef serviciul juridic

8. Mariana Corneanu, Sef serviciu achizitii

9. Dorina Burlacu, Inginer serviciul achizitii Cerinta nr. 1

. Pentru persoane juridice rom?ne:

Certificat constatator, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul ”, emis/eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:

- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;

Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor

Nota:

?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul ”.



Pentru persoane fizice rom?ne:

Autorizatia de functionare sau orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de ?ndeplinirea contractului. (?n copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul ”)



Pentru persoane fizice/juridice straine:

Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta ?n copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na)

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1) Cifra de afaceri

Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2011,2012,2013) trebuie sa fie egala sau mai mare de 4.000.000 lei , documentele doveditoare fiind bilanturile contabile/alte documente doveditoare.

In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „cifrei medii globale de afaceri ” se va considera cel cumulat.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, ?n original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare - Informatii generale” cuprinz?nd informatii privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013) , documentele doveditoare fiind bilanturile contabile/alte documente doveditoare.



Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Experienta similara

Cerinta nr. 1

In conformitate cu art.188 - (1), lit.a) : „ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic”.



Firma ofertanta trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa ca ofertantul a facut livrari de produse similare in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei, efectuate la nivelul a maxim 5 contracte. Acestea vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar

In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „experientei similare ” se va considera cel cumulat.

Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, ?n original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare.



Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.

Cerinta nr. 1



Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii ?n conformitate cu standardul rom?n ISO 9001:2008 sau echivalent

Se vor prezenta, in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001 , la ofertant, sau certificate echivalente acestora, valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor

Modalitatea de indeplinire a cerintei in cazul asocierii: cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Modalitatea de indeplinire

Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii ?n conformitate cu standardul rom?n ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor

Se vor prezenta, in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul, certificate emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatatii ISO 9001 , la ofertant; sau certificate echivalente acestora.

Modalitatea de indeplinire a cerintei in cazul asocierii: cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2014 15:30

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

28.08.2014 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 28.08.2014 10:00

Locul: sediul autoritaii contractante, Ploiesti str.Marasesti nr.44

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. Procedura de atribuire este offline (fara etapa finala de licitatie electronica). Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea ?n plic ?nchis, ?n vederea departajarii ofertelor. In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Reofertarea se va solicita doar ofertantilor clasati pe primul loc. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre comisia de evaluare. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2, din O.U.G. nr. 34/2006.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Serviciul juridic al S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.

Adresa postala: str. Marasesti, nr.44 , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100024 , Romania , Tel. +40 244405001 , Email: office@mnd.electrica.ro , Fax: +40 244405004 , Adresa internet (URL): www.electrica.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

26.06.2014 08:22
Vizionari 345