Tractor multifunctional
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Comuna Galbinasi
Cod fiscal: 3724440, Adresa: comuna Galbinasi, judetul Buzau, Galbinasi, Telefon: 0238/580015, Fax: 580015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Tractor multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
1 bucata Tractor multifunc?ional cu caracteristicile din caietul de sarcini al procedurii.
II.1.6) CPV: 16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1. Cuantum: 5.000 lei (2.500 lei pentru IMM-uri). 2. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Forma de constituire: sub toate formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Potrivit art. 86 alin (2) din HG nr. 925/2006 garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. - prin virament bancar. Se va prezenta OP conformat de banca emitenta. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de mai sus, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Instrumentul se prezinta in original si trebuie sa prevada daca plata se va face conditionat sau neconditionat potrivit prevederilor art. 86 alin (3) din HG nr. 925/2006. 4. Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul leu-valuta comunicat de BCE valabil pentru data publicarii in SEAP a invitatei de participare. 5. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. 6. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie depusa in SEAP si prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, la sediul Primariei.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. GBE se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind eligibilitatea in original, Formular nr. 1. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/ asociatii sai/tertul sustinator se afla in situatia prevazuta de art. 180 din O.U.G.nr.34/2006, ofertantul va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr. 2: Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art. 181, in original, Formular nr. B2 Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG nr. 34/2006. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, dupa cum urmeaza: - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei; - Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Persoanele juridice straine (cerinta valabila si pentru sucursalele din Romania ale persoanelor juridice straine) vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. In cazul in care exista tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c indice 1) si d) din OUG nr. 34/2006. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/ asociatii sai/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G.nr.34/2006, ofertantul va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr. 3: Se solicita Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Operatorii economici vor completa si prezenta Formular nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independent, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 4: Se solicita ca operatorii economici participanti la procedura sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Formular nr. 4 Nota: In acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba si semneaza documente ce au legatura cu atribuirea contractului : Primar - Dumitru DRAGOMIR Viceprimar - Cristea Cristinel Secretar - Gianina Cristina DINU Economist sef - Georgian VIRLAN Consilieri - Bratu Valeriu, Calin Daniel, Cristea Marius, Zamfir Eleonora, Ghi?a Neagu, Iancu Rafira, Ion Dumitru, Mihai Stanca, Moldoveanu Gheorghe, Tanase Nicolae, Voicu Zenovia, Zoican Constantin In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate pentru partea din contract pe care o realizeaza. In cazul in care exista subcontractanti sau tert sustinator, si acestia vor prezenta documentele solicitate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/ asociatii sai/subcontractantii sai /tertul sustinator se afla in situatia prevazuta de art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, ofertantul va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competentecare emit astfel de documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertant. Pentru persoane fizce/juridice romane Se solicita Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau echivalent, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in lista obiectelor de activitate cuprinse in Certificatul constatator. Informatiile cuprinse in respectivul document trebuie sa fie reale/valabile la data-limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta ii va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Persoane juridice / fizice straine Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Nota: in cazul unei asocieri, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat ?n parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 an din domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (din domeniul de activitate aferent obiectului contractului) realizata de ofertanti trebuie sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei. Prezentarea bilanturilor contabile (cu anexe), pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati (2011, 2012, 2013), vizate si inregistrate de organele competente, ?n cazul ?n care publicarea este prevazuta de legislatia tarii ?n care este stabilit ofertantul, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul ?si poate dovedi capacitatea economico-financiara. In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului. Daca nu a fost depus bilantul afrent anului 2013 vor fi admise orice alte documente in sustinerea cifrei de afaceri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: OfertaOfertantul va prezenta o declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare la nivelul cel putin al unui contract, produse a caror valoare cumulata (fara TVA) a fost de min. 250.000,00 lei, insotita de copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” ale unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar privitoare la furnizarile de produse din lista. In cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.,Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2014 17:19
Vizionari 337