Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Tevi si fitinguri din PEHD pentru apa

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: APA NOVA PLOIESTI SRL

Numar invitatie: 366676 / 30.10.2014

Denumire contract: Tevi si fitinguri din PEHD pentru apa.

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

APA NOVA PLOIESTI SRL

Cod fiscal: RO13102711, Adresa: str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Telefon: +40 244407657, Fax: +40 244407681

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Bobalna nr. 10, Ploiesti, Romania, cod postal: 100330, telefon:+40 244407657, fax:+40 244407681, persoana de contact:OLIVIA TAR

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Ploiesti, strada Ana Ipatescu nr. 8, Judetul Ptahova

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Ap?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Tevi si fitinguri din PEHD pentru apa.

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Pentru executia retelelor de apa potabila se vor achizitiona tevi din polietilena de inalta densitate de tip PE 100 cu diameter exterioare cu prinse intre 25 si 400 mm. Pentru imbinarea tevilor de apa si realizarea retelelor si instalatiilor este necesara achizitionarea fitingurilor din polietilena de inalta densitate, PE 100, respectiv: -adaptoare cu flansa din otel; -teuri egale; -teuri reduse; -reductii; -coturi.

II.1.6) CPV: 44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 379,892.39 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare 3800 RON. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. In formularul 10 din sectiunea III este un model de scrisoare de garantie de participare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. art 180 din OUG 34/2006, conform formular 2; - Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3; - Cerificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, Cf. notificarii ANRMAP 149/2013 si vor fi prezentate in original , copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea '' conform cu originalul ''; - Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform formular 4; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34, conform formular 5; Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv: - Declaratie priv. neincadrarea in prev. la art. 180/OUG 34/2006, conform formular 2 - Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1) si d) de la art. 181/OUG34/2006 - Declaratie priv. neincadrarea in prev. la art. 69^1 din OG , conform formular 5; Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Anca Ionascu -Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Alina Mihalache - Director Tehnic, Nicolae Cernat- Director Comercial, Vasile Mierloiu - Manager Tehnologia Informatiilor si Comunicatii, Bogdan Trimbitasu - Director Tehnic Adjunct, Miruna Moise - Sef Oficiu Juridic, Dumitru Sandru - Sef Productie Apa Potabila si Epurare Apa Uzuala, Jeni Cila - Sef Serviciu Contoare, Avram Bentima - Sef Serviciu Facturare Incasare, Costin Guruva - Sef Serviciu Parc Auto, Olivia Tar - Sef Serviciu Aprovizionare Desfacere, Tiberius Tolbes - Expert Achizitii Publice, Teodora Badea - Expert Achizitii Publice, Cristian Negoita - Expert Achizitii Publice. Pentru persoanele juridice romane: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''. Ofertantul clasat pe primul loc I se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea ''conform cu originalul''. Pentru persoane juridice straine: - Documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: -Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale , pe ultimii 3 ani( 2011-2013). Se va prezenta formularul 6 -''Informatii generale''. Pentru echivalenta leu/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Vor fi lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si : - formularul 11-''Angajament tert sustinator financiar''. Cerinta minima : Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 758.000 lei sau echivalentul in valuta, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Se va prezenta formularul 7-''Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani'' care trebuie sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unos certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Cerinta minima : experienta ofertantului sa reiasa din furnizarea de produse similare in valoare/valoare cumulata de minim 379.000 lei, la nivelul a minim un contract sau maxim doua contracte. Pentru echivalenta lei/valua se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a uni tert, atunci acesta va prezenta si formularul 12-''Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala'' Copie de pe Certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001(sau echivalent) al candidatului. In cazul in care ofertantul nu detine certificate de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, acesta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2014 15:05
Vizionari 392