Termocupluri
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 0253205466, fax:+40 253223248, persoana de contact:Croitoru Emilian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Jud. Gorj, localitatea Targu Jiu, Bdul Republicii nr.22 - parter - Directia Achizitii-Sala licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Termocupluri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractul presupune furnizarea de termocupluri si termostate
II.1.6) CPV: 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9,720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 150 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original.Instrumentul de garantare se va depune in original. Nota: Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat,dupa constatare culpa persoana garantata; a.2)neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie privind culpa persoana garantata. b)ordin de plata confirmat de banca, cont IBAN RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se depune la sediul Achizitor pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei); c) depunere la casierie Achizitor sume in numerar(suma maxima ce poate fi depusa ?ntr-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). IMM constituie GP cuantum 50% . GP se poate constitui si in alta moneda (pentru echivalenta lei/alta moneda, se va avea in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie Cuantumul GBE este ?n procent de 10 % din val contractului , fara T.V.A. Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis ?n cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari; - retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant ?ntr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0,5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati at?t de contractant cu avizul scris al autorit contractante c?t si de nitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante; - depunere numerar la registratura autoritatii contractante. Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constit a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib, complet?nd Formularul de oferta – Formularul 9, pct.6. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare)-Formular nr. 1. Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 2. Evaluarea cerintei:Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - Formular nr.4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare - Formular 5 -Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume:Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv;Aurel Medintu - Director Divizia Energie; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Laura Elena Manea-Sef Departament Juridic; Delia Chirca-Director Adjunct Achziiti;Sorin Teiu-Sef Serviciul Achizitii Produse Energie;Gheorghe Iriza-Sef Biroul Achizitii Produse-Echipamente Tehnice;Croitoru Emilian -Biroul Achizitii Produse-Echipamente Tehnice. Nota:Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritatii contractante, in termen de cel mult 3 zile lucratoare. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritatui administrative, juridice sau asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Pentru pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. 2.Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economico-financiara, respectiv cifra de afaceri globala int-o perioada care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani(2011, 2012 si 2013).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual,leu/valuta, pentru fiecare an in parte, comunicat de B.N.R. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Acestea se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 14:58
Vizionari 409