Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Tamplarie PVC cu montaj inclus

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret

Numar invitatie: 364921 / 19.09.2014

Denumire contract: Tamplarie PVC cu montaj inclus

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret

Cod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica.

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Tamplarie PVC cu montaj inclus

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare t?mplarie PVC cu montaj inclus, dupa cum urmeaza: -Lotul 1 - T?mplarie PVC cu montaj inclus – Sediu A.B.A. „Siret” Bacau; -Lotul 2 - T?mplarie PVC cu montaj inclus – Sistemul de Gospodarire a Apelor Bacau; -Lotul 3 - T?mplarie PVC cu montaj inclus – Sistemul de Gospodarire a Apelor Vrancea; -Lotul 4 - T?mplarie PVC cu montaj inclus – Sistemul de Gospodarire a Apelor Neamt; -Lotul 5 - T?mplarie PVC cu montaj inclus – Sistemul Hidrotehnic Independent Siret.

II.1.6) CPV: 44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 72,669.72 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare la procedura: Lotul 1: 318,00 lei; Lotul 2: 500,00 lei; Lotul 3: 26,00 lei; Lotul 4: 289,00 lei; Lotul 5: 319,00 lei. Echivalenta lei/valuta pentru o garantie de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; Virament in contul de garantie al autoritatii contractante deschis la trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF RO18264854; Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. in SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din HG 1660/2006.2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de socitati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente p?na la data limita de depunere a ofertelor (fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractelor ce vor fi atribuite. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, depunere numerar la Casieria autoritatii contractante, sau virament ?n contul de garantii al autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea Formulare; 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea Formulare; 3.Certificat constatator privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune initial o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. 4.Certificat constatator privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune initial o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. 5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea Formulare; 6.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular conform modelului din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director – dr.ing. Emil VAMANU; Director Tehnic DI – ing. Mihai TALPAU; Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI; Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN; Director Economic – ec. Camelia ARDELEANU; Compartiment juridic - c.j. Elena ANDRIES / Raluca POPA; Sef Birou Exploatare - ing. Viorel NECHIFOR; Birou Exploatare - sing. Petru CHILIANU; Birou Exploatare - tehn. Leonida HUDICI; Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN; Compartiment Achizitii - ec. Ovidiu V?RLAN; Compartiment Achizitii - ec. Adrian BONDOR. 1.Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului sa aibe corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. 2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional – traduse in limba romana. Prezentare documente din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala realizata ?n ultimii 3 ani: 2013, 2012 si 2011. Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi confirmata prin prezentarea cel putin a unui document/contract/parte din contract/proces verbal de receptie care sa confirme livrarea produselor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2014 08:53
Vizionari 475