Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Sisteme de automatizare, Statii de emisie receptie, Stegulete si fluiere pentru manevre feroviare, Strangator de mina, Supraveghetoare de debit

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:

Complexul Energetic Turceni S.A.

Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Vaduva Constantin, Tel. 0253.335.045, In atentia: dlui Biriboiu Ion, Email: dc@eturceni.ro; constantin.vaduva@eturceni.ro, Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante

- Electricitate

- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi

SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Sisteme de automatizare

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de sisteme de automatizare

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

48921000-0 - Sisteme de automatizare (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 61, 593RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Statii de emisie receptie

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de statii de emisie receptie

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

32344210-1 - Echipament radio (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 37, 850RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Stegulete si fluiere pentru manevre feroviare

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de stegulete si fluiere pentru manevre feroviare

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

34632000-6 - Echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 600RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Strangator de mina

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de strangatori de mina

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

44430000-3 - Placi de armatura (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 14, 100RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

Obiectul contractului

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Supraveghetoare de debit

II.2) Tipul de contract

Furnizare

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul va presupune furnizarea de supraveghetoare de debit

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)

38420000-5 - Instrumente de masurare a debitului, a nivelului si a presiunii lichidelor si gazelor (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.01.2011

11 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat

Valoarea estimata fara TVA: 25, 600RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8)

Informatii suplimentare

Data de initiere a procedurii precum si durata contractului sunt date informative. Mai multe informatii puteti obtine urmarind sectiunea Anunturi de Participare/Invitatii de Participare din cadrul SEAP

Procedura si informatii administrative

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii

Valoarea: 139, 743 Moneda: RON Fara TVA

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

26.11.2010 17:17
Vizionari 449