Sistem nou de colectare si epurare ape uzate si lucrari de refaceri si reparatii la infrastructura afectata de lucrarile la sistemul de canalizare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA CEFA BIHOR
Cod fiscal: 4820275, Adresa: CEFA, 82, BIHOR, Cefa, Telefon: +40 259394007, Fax: +40 259394007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
, Cefa, Romania, cod postal: 417145, telefon:+40 259394007, fax:+40 259394007, persoana de contact:BARNAU DUMITRU ALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Comuna Cefa, Loc. Cefa, Nr. 81, Judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de constructii la obiectivul de investitii “Sistem nou de colectare si epurare ape uzate in localitatile Cefa si Inand, comuna Cefa – extindere 1” si lucrari de refaceri si reparatii la infrastructura afectata de lucrarile la sistemul de canalizare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul contractului ?l constituie executia lucrarilor la obiectivul de investitii “Sistem nou de colectare si epurare ape uzate in localitatile Cefa si Inand , comuna Cefa – extindere 1” si lucrari de refaceri si reparatii la infrastructura afectata de lucrarile la sistemul de canalizare, in cadrul proiectului intitulat „Imbunatatirea accesului la utilitatile publice pentru protectia mediului inconjurator transfrontalier” ECO ACCES, cod proiect HURO/0802/072/_AF. Lucrarile ce fac obiectul contractului: 1. Extindere retea de canalizare: - Retea de canalizare menajera - Racord canalizare menajera PVC - Conducta refulare PE HD, DN90mm - Statie de pompare cu imprejmuire SP4 - Instalatii hidromecanice SP4 - Montaj utilaje in statii de pompare 2. Refacerea infrastructurii
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 817,330 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul 16.346,60 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, persoanele straine vor prezenta si traduceri autorizate. In cazul in care garantia va fi depusa in alta valuta, conversia se va face la cursul leu/alta valuta emis de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. ?n caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire (conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006): prin virament in contul RO20TREZ0835006XXX001342- Trezoreria Salonta; prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei, dupa caz insotita de declaratie de incadrare in categoria IMM, va fi atasata ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instrumentul de garantare: va fi prezentat obligatoriu in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in favoarea AC, sa faca referire expresa la procedura in cauza, sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art. 86 alin. (4) din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 51/2014, eventualii contestatori au obligatia de a constitui garantia de buna conduita (model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi ?n cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. (model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul. Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru operatorul economic , valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul judiciar se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Modalitatea de indeplinire : Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Completare Formular nr. 4). Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru lit. a), c^1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Certificatelor de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, inclusiv pentru toate sediile secundare si pentru punctele de lucru implicate in procedura)– documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Nota: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ). Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ). Documentul se depune ?n original. Declaratia va fi completata de catre ofertant, ofertant asociat (daca este cazul), subcontractant, tert sustinator. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Cefa, dupa cum urmeaza: BARNAU DUMITRU ALIN - primar HOTEA MIHAI - viceprimar BERBENTI FLORICA BOBITA - secretar ARUSOAEI MIOARA - contabil MOTOC FLORICA - referent MICLAUS GEORGETA CORINA – consilier (op.rol) GUI MARIANA CARMEN - referent CATILA OLARIU LIANA EMILIA – consilier (sp. agricol) ROMAN ALEXANDRA – consilier local RUS FLORIN – consilier local ROTAR PRODAN CRISTINA – consilier local OLTEAN TRAIAN – consilier local CICORTAS TRAIAN – consilier local BERECZKI NICOLETA – consilier local MRAZ ZOLTAN – consilier local AVRAM CIPRIAN GHEORGHE – consilier local VARGA ADRIAN – consilier local PINTEA IOAN CRISTIAN – consilier local Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Din documentele prezentate pentru a demonstra inregistrarea, trebuie sa reiasa ca informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertei. NOTA: ?n cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Pentru demonstrarea cerintelor referitoare la inregistrare fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea de contract pe care o realizeaza conform Anexa 2/Ordin 509/2011. 2. ?n cazul ?n care este declarata c?stigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia ?si vor legaliza asocierea ?nainte de semnarea contractului. 3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Atentie: Neprezentarea unuia din documentele solicitate are ca efect descalificarea ofertantului, nefiind permisa completarea ulterioara. Ofertantul trebuie sa fie atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ordinului ANRE 24/2007. Se solicita Atestat ANRE – de tip Be pentru „executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0,4 kV”, in vederea executarii instalatiilor electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ?n suma de 817.330,00 lei. Documente relevante: Situatii financiare din ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, ?nregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia ?n RON, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul”. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata ?n limba rom?na, a documentelor solicitate mai sus.,Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte resurse financiare dovedite in valoare de minim 817.330,00 lei pentru a asigura cash flow-ul de executie al lucrarii, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare, cel putin pentru perioada p?na la data primei decontari - minim 2 luni. In cazul ofertei castigatoare, ofertantul va imobiliza valoarea de minim 817.330,00 lei exclusiv pentru realizarea contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani . Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similare, care sa fi avut ca obiect realizarea cumulata a cel putin 5962 m de retele de canal, la nivelul a maxim doua contracte. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin unul din urmatoarele documente enumerate mai jos, prin care sa confirme executarea lucrarilor: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: denumirea contractului, beneficiarul, obiectul, valoarea, cantitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora; - procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit; -recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv. Prin “dovada finalizarii a cel putin unui contract similar de executie lucrari” se intelege: - Lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau - Lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau - Lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.,Cerinta nr. 2 Se solicita prezentarea Declaratiei privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Operatorii economici vor dovedi ca au ?n dotare sau dispun (proprietate /leasing / inchiriere / angajamente de punere la dispozitie) de echipamente tehnice, utilaje si instalatii necesare pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului, ?n termenul de executie ofertat in conformitate cu propunerea tehnica si financiara,Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu ?ndeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil. 1. Manager de proiect (1 persoana) - expert cheie ?n managementul proiectelor. - CV datat si semnat in original; - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Diploma de studii superioare; -Certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri in domeniul managementul proiectelor. 2. Responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrari edilitare (1 persoana)- expert cheie atestat MDRT in domeniul lucrari edilitare cf. Lg. nr. 10/1995. Se prezinta: - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Atestat valabil la data limita de depunere a ofertei. 3. Responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrari de drumuri (1 persoana)- expert cheie atestat MDRT in domeniul lucrari de drumuri cf. Lg. nr. 10/1995. Se prezinta: - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Atestat valabil la data limita de depunere a ofertei. 4. Inginer in domeniul retele edilitare (1 persoana) Se prezinta: - CV datat si semnat in original; - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Diploma de studii superioare in domeniul retele edilitare; 5. Responsabil calitate CQ (1 persoana)- expert cheie, persoana cu studii superioare in domeniu sau prezinta documente din care rezulta (decizia interna de numire a angajatorului) ca poate desfasura activitatea de responsabil cu calitatea in constructii. Se prezinta: - CV datat si semnat in original; - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Diploma de studii superioare in domeniu/ Documente din care rezulta (decizia interna de numire a angajatorului) ca poate desfasura activitatea de responsabil cu calitatea in constructii. 6. Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca (1persoana) Se prezinta: - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Atestat profesional conform Legii nr. 319/2006 si HG 955/2010. 7. Topometrist (1 persoana) Se prezinta: - Declaratie de disponibilitate datata si semnata in original; - Atestat/autorizare ?n domeniu, conform Ordonantei nr.10/2000, pentru realizarea trasarilor la fata locului; Se solicita dispunerera de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus, in conformitate cu propunerea tehnica si financiara. Nota: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Personalul de specialitate, mai sus prevazut, nu poate fi inlocuit pe parcursul derularii contractului decat pentru considerente de forta majora si caz fortuit. In oricare din cazurile care exonereaza raspunderea ofertantului (forta majora si caz fortuit) pentru inlocuirea unei/unor persoane de specialitate, ofertantul trebuie sa inlocuiasca personalul de specialitate cu personal care sa indeplineasca cerintele minime de calificare specificate mai sus. Inlocuirea unei/unor persoane de specialitate se va face doar cu acceptul beneficiarului.,Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.,Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 60
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: P1 = [Pretmin / Pretn ] x 60, Unde: - P1 este punctajul obtinut de oferta n; - Pretmin – cel mai mic pret ofertat; - Pretn – pretul ofertei n.
Punctaj tehnic – Garantia de buna executie 20
Descriere: Perioada garantiei de buna executie ofertata pentru lucrari poate sa fie de minim 5 ani si maxim 10 ani. Peste perioada maxim acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar fata de punctajul maxim, sub perioada minima realista oferta va fi declarata neconforma. Punctajul pentru garantia de executie se acorda astfel: a)pentru cea mai mare garantie de buna executie ofertata se acorda P2 = 20 puncte. b)pentru alta perioada decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (perioada minima ofertata / perioada n) x 20;
Punctaj tehnic - Perioada de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie 20
Descriere: a) pentru cea mai mica perioada de mobilizare ofertata (exprimata ?n ore), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 20 puncte; b) pentru o alta perioada de mobilizare ofertata ca cea prevazut la pct. 3.a), punctajul se acorda astfel: P3 perioda de mobilizare n = cea mai mica perioada de mobilizare ofertata / perioada de mobilizare (n) x 20; Ofertele care prevad o durata de mobilizare mai mare de 24 ore vor fi considerate neconforme, iar cele care prevad o durata de mobilizare mai mica de 1 ora nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 09:23
Vizionari 342