SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE APA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE, SATUL CARTOJANI, COMUNA ROATA DE JOS, JUDETUL GIURGIU
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: sat ROATA DE JOS , Localitatea: Roata de Jos , Cod postal: 087195 , Romania , Punct(e) de contact: GHIDANAC MARIN , Tel. +40 246266103 , In atentia: GHIDANAC MARIN , Email: cl_roatadejos@yahoo.com , Fax: +40 246266115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
SISTEM INTEGRAT DE ALIMENTARE CU APA, STATIE DE TRATARE APA, CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE, SATUL CARTOJANI, COMUNA ROATA DE JOS, JUDETUL GIURGIU
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: SAT CARTOJANI, COMUNA ROATA DE JOS
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se va realiza sistemul de alimentare cu apa al satului Cartojani : foraje, gospodarie de pa, retea de distributie si sistemul de canalizare : retea de colectare canalizare menajera, statie de vacuum, statie de epurare.
Valoarea estimata fara TVA: 7,500,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2012
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarea este finantata in proportie de 75 % din Fondul de Mediu, prin Administratia Fondului pentru Mediu, in cadrul Programului privind protectia resurselor de apa, sisteme integrate de alimentare cu apa, statii de tratare, canalizare si statii de epurare.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sumele de bani reprezentand cofinantarea din partea AFM vor fi achitate dupa alocarea acestor sume.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 15:06
Vizionari 358