SISTEM DEPOZITARE ARHIVA Rafturi metalice
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Adresa postala: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8,str. Sferei, nr. 1, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI , Romania , Punct(e) de contact: DAN NITA , Tel. +40 244434028 , Email: office@industrial-parc.ro , Fax: +40 244434027 , Adresa internet (URL): www.industrialparc.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ( Parc Industrial)
Activitate (activitati)
Altele: Activitati ale organizatiilor economice si patronale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM DEPOZITARE ARHIVA - Rafturi metalice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti Industrial Parc,str. Sferei, nr. 1, Ploiesti,Jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurarea si montarea de rafturi metalice pentru sisteme de arhivare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39132000-6 - Sisteme de arhivare (Rev.2)
45262400-5 - Lucrari de asamblare a structurilor metalice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procurarea si montarea de rafturi metalice pentru depozitare Arhiva , conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 658,352.74 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6600 lei Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara - virament bancar,un ordin de plata in contul autoritatii contractante. -un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Pentru ordinul de plata: Beneficiar: S.C. PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A. CF:RO14380546 IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor, si va acoperi in mod solitary toti ofertantii. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original. Garantia de participare se restituie: - ofertantului c?stigator: ?n cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea contractului. - ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata c?stigatoare, dar nu mai t?rziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC,iar aceasta este respinsaa,ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278-1 alin(1) lit b) din O.U.G. 34/2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formularul nr. 6. Pentru o evaluare unitara a cunatumului aferent garantiei garantiei de participare,echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii anuntului de participare la cursul de schimb comunicat de B.N.R. Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoare totala a contractului ,fara T.V.A. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formularul nr. 6. Modul de constituire a garantiei se face in conformitate cu art. 90 din H.G. nr.925/2006 alin.1 si alin. 3. Se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 ,cu modificarile si completarile ulterioare.
Completarea Formularului 2.
Cazier fiscal pentru operatorul economic
Incadrarea ?n situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica.
Acesta se va completa si prezenta si de asociat.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Completarea Formularului 3.
- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii
scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local,din care sa reiasa ca
ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii
economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin
aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.
Acesta se va completa si prezenta si de asociat , iar tertul sustinator lit.a),c^1), d), dupa caz.
Incadrarea ?n situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Completarea Formularului CERT in confirmitate cu Ordinul nr.314/12.10.2010 alPresedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si
Monitorizarea Achizitiilor Publice
Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictuluide interese, neicadrarea in prevederile art.69^1din O.U.G.34/2006,cu
modificarile sicompletarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire conf. art. 691 din O.U.G. 34/2006 sunt:
-Tudor Andrei - Director Economic, Lungu Roxana - Director Tehnic, Enache Dan - Sef Serviciu Tehnic, Nita Dan - Expert Achizitii Publice,
Ionica Ion-Membru AGA,Mitrea Laurentiu-Membru AGA, Vasile Viorica- Membru AGA, Nicolai Marius- Membru AGA, Popovici Elisabeta -
Membru AGA, Niculescu Georgiana -Membru AGA, Tudora Dorin -Memdru AGA, Ciolac Dan -Membru AGA, Mesca Dumitru -Membru AGA,
Bratosin Gheorghe -membru CA, Ciornea Isabela -Membru CA, Nicolae Marius -Membru CA , Stoica Maria- Membru CA, Dinu Corneliu-
Membru CA.
Declaratia se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator/subcontractant
Incazul depunerii unei oferte de asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantul si/sau asociatii.Obiectul
contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor
Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de ?nregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica
Bilant contabil intocmit la data de:31.12.2011;31.12.2012;31.12.2013
Se solicita ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim
1.200.000 lei.
In cazul unei asocieri cifrei de afaceri globala se va demonstra de grupul de
asociati prin cumulare. In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil intocmit la data de:31.12.2011;31.12.2012;31.12.2013. Se va completa formularul nr. 7- Informatii generale. Pentru echivalentul leu/alta moneda se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR pe ani 2011- 2012-2013
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Lista a principalelor livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani.
Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de clientul beneficiar din care sa rezulte cel putin urmatoarele aspect :beneficiary, valori,perioada si locul livrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv
Sistemul de management al calitatii pe domeniul corespunzator livrarii.
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managament al Calitatii in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va complete Formularul nr.9. Se vor prezenta C.V.-urile si calificarea cadrelor de conducere. Se va complete Formularul nr. 8. Se va prezenta orice tip de document prin care sa se confirme livrarea de produse si care sa precizeze cel putin urmatoarele aspect:beneficiarii, indifferent daca sunt autoritati contractante sau client private: valori, perioada si locul livrarii;modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective; daca pe parcursul livrarii au fost inregistrate: a) neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale; b)cazuri de accidente tehnice din vina exclusive a contractantului;c) receptii amanate sau response din cauza nerespectarii parametrilor de calitate Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managament al Calitatii in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2014 11:00
Locul: Sediul S.C. Ploiesti Industrial Parc S.A. ,Ploiesti, str. Sferei, nr. 1, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicitii ofertantilor, pe baza de imputernicire semnata de reprezentantul legal si copie dupa act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se va complete si depune Declaratia de participant la procedura .Completarea Formularului nr. 4. In cazul in care doua sau mai multe oferte, situate pe primul loc, au in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti noi oferte financiare pana la obtinerea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act nelegal al autoritatii contractante, conform art. 256.2 alin.(1)lit.a) din OUG 34/2006 actualizat. (Societatea se incadreaza la art. 8 lit b din OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic- S.C Ploiesti Industrial Parc S.A.
Adresa postala: Str. SFEREI, nr. 1, jud. Prahova , Localitatea: PLOIESTI , Cod postal: 100213 , Romania , Tel. +40 244434028 , Email: office@industrial-parc.ro , Fax: +40 244434027 , Adresa internet (URL): www.industrialparc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2014 14:07
Vizionari 338