Sistem de iluminat profesional expunere opera de arta (proictare si executie)
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL DE ARTA CRAIOVA
Numar invitatie: 366582 / 29.10.2014
Denumire contract: „Sistem de iluminat profesional expunere opera de arta ( proictare si executie)”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUZEUL DE ARTA CRAIOVA
Cod fiscal: 4417125, Adresa: CALEA UNIRII Nr. 15, Craiova, Telefon: 0251412342, Fax: 0251412342
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
CALEA UNIRII Nr. 15, Craiova, Romania, cod postal: 200419, telefon:+40 251412342, fax:+40 251412342, persoana de contact:LUCIAN FLORIN ROGNEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Muzeul de Arta Craiova, CALEA UNIRII Nr. 15, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
„Sistem de iluminat profesional expunere opera de arta ( proictare si executie)”
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractul are ca scop „Sistem de iluminat profesional expunere opere de arta-proiectare (DALI)+ executie Valoarea estimata a contractului de lucari este de 548.387 fara TVA. Nu sunt prevazute cheltuieli pentru diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548,387 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1.Garantia de participare:10.900 lei sau echivalent in alta valuta la cursul BNR din data publicarii IP 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor 3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H “SGB”. Cand garantia se constittuie prin virament bancar, aceasta se va vira ?n contul RO25TREZ2915006XXX005913, cod fiscal 4417125, deschis la Trezoreria Craiova. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 4.Retinerea garantiei de participare, ?n conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006. 5.Restituirea garantiei se va face ?n conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006 ?n situatia ?n care ofertantul este IMM, ?n conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modif si complet ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii tuturor membrilor asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie a)Garantia de bunã executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, ?n original, ?n cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, ?ntr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, ladispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0,5% din pretul contractului. c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006. d)Retinerea garantiei de buna executie ?n cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – Completare formular nr. 1, din Sectiunea – Formulare. Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul . Cerinta nr. 2: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune ?n original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a), c)^1 si d) din art.181 din OUG nr.34/2006. Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social; - Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social. Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Totodata,autoritatea contractanta recomanda faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Documentele se depun in cadrul ofertei ?n oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoane juridice straine: Documente eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 3: Documente care demonstreazã ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de ne?ncadrare ?n prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr.3, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune ?n original. Declaratia va fi completata de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator. a)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Stefarta Emilian, Velea Mihaela, Stoenescu Mirela ,Danciu Roxana,Rogneanu Lucian ,Craciunoiu Rusalia Nota: ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune ?n original. Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice rom?ne: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. art.15 din L.359/2004. Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator. Documentele se depun in cadrul ofertei ?n oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta. Se vor avea ?n vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de ?ndeplinire a cerintelorreferitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza. Cerinta nr. 2: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tarain care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. In acest scop va prezenta orice documentcare dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tarain care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de otraducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata . Cerinta 3 : Prezentarea atestatului ANRE minim B – proiectare si executare de instalatii electrice exterioare/ interioare pentruincinte/ constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0,4 Kv si A2 - ?ncercari de echipamente si instalatii electrice de joasa si medie tensiune, conform Ordinului ANRE nr. 23/2013 si Legea nr.123/2012 - legea energiei electrice si a gazelor naturale sau echivalent. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare. 2. ?n cazul ?n care este declarata c?stigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia ?si vorlegaliza asocierea ?nainte de semnarea contractului. 3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecaremembru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. 4.Fiecare asociat este obligat sa prezinte documente solicitate mai sus, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Cerinta minima: Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea„Conform cu originalul”, stampilate si semnate de ofertant, pentru sustinerea?ndeplinirii cerintei de calificare -(Bilanturile contabile/extras bilant/raport de audit etc. pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar, ?nregistrate la organele competente sau orice alte documente edificatoare din care sa rezulte ?ndeplinirea cerinteiminime privind cifra medie de afaceri globala . Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat ?n limba deorigine si ?n traducere autorizata si legalizata,2. Tert sustinator financiar - daca este cazul ?n conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a),c^1) si d) si art. 69^1 din OUGnr.34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani si lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a prestat servicii similare si a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, a caror valoare cumulata a fost de minim 548.387 lei, fara TVA, la nivelul unui contract maxim 3 contracte. Pentru dovedirea cerintei minime se vor putea prezenta: a) contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare simiare cu cele care fac obiectul procedurii in derulare, care insumate sa fie de cel putin 15973 lei, plus contracte avand ca obiect executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii in derulare, care insumate sa fie de cel putin 532414 lei, fie b) prezentarea de contracte avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii in derulare, care insumate sa fie de cel putin 548387 lei. Ofertantul va prezenta copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal dereceptie partiala sau la sf?rsitul executiei lucrarilor/ proces verbal dereceptie finala/ recomandari din parteabeneficiarilor/ certificate/ orice altedocumente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrareaindeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara,emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientulprivat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si samentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, respectiv daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in modcumulativ. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.,Cerinta 2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere ?n ultimii trei ani precum si a persoanelor responsabile directde indeplinirea contractului. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorulpersonal de specialitate necesar pentru ?ndeplinirea contractului: 1.Responsabilul tehnic cu executia lucrarilor de instalatii electrice, autorizatde ANRE in conformitate cu ORDIN Nr. 11 din 13 martie 2013privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor,verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si aexpertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice .Se va prezenta copie legitimatie pentru responsabilul tehnic cu executiavalabil la data limita de depunere a ofertelor si declaratie de disponobilitate. 2. Responsabil SSM - se va prezenta copie contract de munca/decolaborare/ angajament/decizie interna, declaratie de disponibilitate -conform legii nr.319/2006. 3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate - se va prezenta copie contractde munca/de colaborare/ angajament/ decizie interna de numire, declaratiede disponibilitate 4. Electrician autorizat ANRE minim IA in conformitate cu ORDIN Nr. 11 din13 martie 2013privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor,verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si aexpertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice 5.Electrician autorizat ANRE minim II B, in conformitate cu ORDIN Nr. 11 din13 martie 2013privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor,verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si aexpertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice Se va prezenta copie autorizatia emisa de ANRE valabila la data limita dedepunere a ofertelor. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detincertificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din altstat nu se va impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut deautoritatile rom?ne la momentul depunerii ofertelor. ?n baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta vaaccepta certificate echivalente. Operatorul economic trebuie sa ?ntreprinda, comform ORDIN Nr. 11 din 13martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor,verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si aexpertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnariicontractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile rom?ne. Documentele prezentate ?n copie vor fi semnate si stampilate pentruconformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca ?n cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru ?ndeplinireacontractului, le va ?nlocui, cu aprobarea Autoritatii Contractante, numai cu persoane care sa indplinesca cerintele solicitate personalului nominalizat.,Cerinta 3. Se solicita prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile,echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se vor prezentadocumentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ ?nchiriereasau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor,instalatiilor,echipamentelor tehnice, pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari.,Cerinta 4. Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi ?ndeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi,Cerinta 5. Informatii privind asocierea/daca este cazul. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de ?mputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte. ?n cazul ofertei declarate c?stigatoare, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat.,Cerinta 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul ?n conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul ?n care ofertantul ?sidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice siprofesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire,conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a),c^1) si d) si art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Certificat de atestare a standardului ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru activitatile care fac obiectul contractului. Se va prezenta certificatul ?n perioada de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor, ?n copie "conform cu originalul", semnat si stampilat deofertant. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentrupartea de contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2014 09:35
Vizionari 393