SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE APE UZATE MENAJERE IN COMUNA GH DOJA JUDETUL IALOMITA
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHEORGHE DOJA (PRIMARIA COMUNEI GHEORGHE DOJA)
Numar invitatie: 365055 / 24.09.2014
Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE APE UZATE MENAJERE IN COMUNA GH DOJA JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA GHEORGHE DOJA (PRIMARIA COMUNEI GHEORGHE DOJA)
Cod fiscal: 4365115, Adresa: COM.GH.DOJA, Gheorghe Doja, Telefon: 0243262502, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
COM.GH.DOJA, Gheorghe Doja, Romania, cod postal: 927125, telefon:+40 243262502, fax:+40 243262502, persoana de contact:DANIELA MIHAELA CIRSTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul primariei Comunei Gh Doja strada Gradinitei nr. 15, Cod postal 927125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
SISTEM DE CANALIZARE SI TRATARE APE UZATE MENAJERE IN COMUNA GH DOJA JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrarile constau ?n realizarea: A. sistem separativ (divizor) - sub presiune negativa (vacuumatica ) Cele trei componente majore ale sistemului de canalizare vacuumatica sunt: 1.1-camera de colectare (camera vanelor-valva pneumatica de vacuum si controlerul supapei) 1.2 -retele de canalizare cu vacuum (include tevi, armaturi specifice) – lungime retea 20,816km 1.3- rezervor de vacuum (cu pompe submersibile pentru ape uzatate menajere, 1.4 –statie centrala de producere vaccum (cu pompe de vacuum, panou de comanda si control) 1.5 Conducta de vaccum- face legatura intre statia de vaccum si rezervorul de vaccum-se va realize din teava polietilena inlta densitate tip PE 80 SDR11 Pn 10 bari B. conducta de refulare ape uzate menajere prevazuta din PE 80 SDR17,6 Pn 6 bar, cu diametrul de 140 x 8mm C. statie de epurare D. conducta de evacuare – polietilena inalta densitate PE V80 SDR17,6 cu diametrul de 110x6,3 mm - cu lungime 250 m montata ingropat si conducta preizola Dn100 mm ce va monta suprateran pe stilpii de protectie ai balustradei barajului cu lungime 440ml E. gura de descarcare in emisar Mentionam ca, obiectul contractului de lucrari il constituie realizarea a cel putin 20 km (20,816km) retea canalizare, a unei statii de epurare, precum si a componentelor auxiliare acestora (camera colectare, rezervor de vacuum, statie centrala producere vacuum). Valoarea estimata a contractului investitiei propuse: 8.224.036,00 lei fara TVA, echivalent a 1.824.117,99 euro - curs BNR din data de 18.03.2014; 1 euro = 4,5085; (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele – art. 29 alin. (2) si alin. (2) indice 1din OUG 34 / 2006) formata din: - Capitolul 2 din devizul general – cheltuieli pentru asigurarea utilita?ilor necesare obiectivului - 189.258 lei; - Capitolul 4 din devizul general - cheltuieli pentru investitia de baza - constructii si instala?ii – 7.804.225 lei; - Capitolul 5.1. din devizul general – organizare de santier - 78.042 lei; - Capitolul 5.3. din devizul general - diverse si neprevazute, aferente lucrarilor procent de 1,9%, ( din diveres si neprvazute se suporta, fara aplicarea unei proceduri de atribuire, respectiv in baza contractului incheiat, acele cheltuieli care provin din ”clauzele de variatie” pentru acele articole care au fost initial ofertate de catre operatorul economic si care au fost cunoscute de toti participantii la procedura de atribuire) conform devizului general ?ntocmit de proiectant – 152.511 lei; Pentru anul 2014 este prevazuta, in buget suma de 198000 lei, diferenta urmand a fi cuprinsa in bugetele locale ale urmatorilor ani, functie de alocatiile bugetare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8,224,036 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui garantia de participare ?n cuantum de 150.000,00 lei, cu respectarea articolului 43^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotar?rea Guvernului 925/2006, fiind valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin una din formele (,,a? sau ,,b?), astfel: a) un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari – se prezinta in original, ?n cuantumul si pentru perioada solicitata (Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie - Formular nr. 1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) – (4) din H.G. 925/2006); b) virament bancar in contul autoritatii contractante RO 83TREZ3915006XXX000124; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta moneda, conversia alta moneda / leu se va face la cursul comunicat de BNR din data aparitiei invitatiei de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro). In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie (GBE) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. GBE se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie de buna executie (Formular nr. 2 scrisoare de garantie de buna executie); b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari – se prezinta in original; c) retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.). Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotar?rea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotar?rea Guvernului 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Prezentare declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 4A. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4A) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Nota: a.) ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii ?n parte. Se vor ?nscrie at?t detaliile asocierii c?t si cele ale fiecarui membru al asocierii. ?n cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru ?n parte, semnata de reprezentantul sau legal. b.) ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Cerinta 2. Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Prezentarea Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4B. Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia ?si are sediul social operatorul economic. - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. Din aceste doua certificate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Din aceste documente trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: a.) Tertii sustinatori vor depune declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 181 doar pentru literele: a), c^1) si d) ale art. 181 din OUG34/2006, in original. b.) ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii ?n parte. Cerinta 3. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6. Se va prezenta at?t de subcontractant c?t si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ion Mihai – primar, Gogot Clementin – viceprimar, Praf Monica – secretar, Dorobantu Gilica – contabil, Ion Mihai – presedinte comisie fara drept de vot, Cirstea Daniela Mihaela – responsabil achizitii publice, Trifanescu Dant – membru in comisia de evaluare oferte, Miclea Odeta – membru in comisia de evaluare oferte, Curelea Ion – consilier local, Fuerea Sorin – consilier local, Grigore Mineta – consilier local Praf Mihaela – consilier local, Rotaru Monica – consilier local, Rotaru Vasile Marian – consilier local, Simoiu Stelian – consilier local, Slaniceanu Dragos Catalin, Vlasceanu Puiu– consilier local, Voinoiu Catalin Constantin – consilier local. Cerinta 4. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este ?n concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP - Formular nr.5 ?nregistrare: 1. Pentru persoane juridice rom?ne: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma ?nregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe l?nga tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii ?si are/au sediul, din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include executia gamei de lucrari din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de ?nregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta ?n care ofertantul este stabilit. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Nota: ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. ?n cazul depunerii documentelor ?n copie simpla autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului/ofertantilor ?n cauza. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate ?n cadrul acestei sectiuni ?n oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii generale si informatii privind media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 (trei) ani, respectiv pentru anii 2011, 2012 si 2013; Daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/alta moneda se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2011, 2012 si 2013. Documente de confirmare privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani: - bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante ?n sustinerea ?ndeplinirii cerintei de calificare, ?ntocmite ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare depuse si ?nregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani. Documentele mentionate ce vor fi transmise de persoanele juridice straine in limba de origine in copie certificata pentru conformitate cu originalul, vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora. Pentru a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri globale, pentru anii 2011,2012,2013, trebuie sa fie cel putin egala cu 15.000.000 lei. Nota:. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza ?ndeplinirea ?n integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Persoana/persoanele care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)” si nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.,Cerinta nr. 2: Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, disponibilitati banesti, facilitati de credite ?n vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 4 luni ?n suma minima de 896.836 lei pentru obiectivul de investitii: ”Sistem de canalizare si tratare ape uzate menajere in comuna Gh Doja judetul Ialomita”. Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus ?n cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea ?n cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente. Cursul de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR, la data aparitiei in SEAP a invitatiei de participare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Prezentarea listei lucrarilor similare, executate in ultimii 5 din care sa rezulte ca au fost executate lucrari, in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, insotita de certificari de buna executie care sa indice lungimea retelei de canalizare executate in cadrul contractului, beneficiarii, perioada si locul executiei lucrarilor. Ofertantul/ofertantii va/vor trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor lucrari similare obiectului contractului ?n ultimii 5 ani, lu?nd ?n calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, ?nsotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarul/ beneficiarii indiferent daca acesta/acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, lungimea retelei, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost executate si duse la bun sf?rsit. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa demonstreza ca a executat lucrari similare ce au avut ca obiect realizarea cumulata a minimum 20 km de retea, la nivelul a maximum doua contracte de lucrari similare.Nota: Certificarile/ documentele trebuie sa fie datate, semnate ?n clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/ contractelor, lungimea retelei de canalizare, perioada de excutie a lucrarilor executate, daca acestea au fost duse la bun sf?rsit. Prin formula „lucrari executate si duse la bun sf?rsit” se ?ntelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procesul-verbal de receptie partiala; - lucrari receptionate la sf?rsitul executiei (sf?rsitul executiei nu presupune expirarea perioadei de garantie) insotite de procesul-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de procesul-verbal de receptie finala. Nota: Modul de ?ndeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse ?n alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor respectiv: partile, obiectul contractului/contractelor, durata, lungimea retelei de canalizare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost executate p?na la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, lucrari similare. (se permite si precizarea oricaror documente at?t timp c?t acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.) c) recomandari ;,Cerinta 2 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), ?nsotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la executarea lucrarilor. Prezentarea declaratia privind partea/pãrtile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializãrile acestora. Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea ?n care subcontractorii vor fi inclusi ?n cadrul echipei propuse. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Declaratia va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa ?ncheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la ?ndeplinirea contractelor. ?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Subcontractantii nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 (se va prezenta documentul ?n original); Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana ,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala va prezenta in acest sens alte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Cerinta 1 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.,Cerinta 2 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2014 09:05
Vizionari 420