Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Sistem de canalizare menajera si alimenatre cu apa satele CA Rosetti, Loc CA Rosetti, Balhacu, Cotu Ciorii, Vizireni Com CA Rosetti, Jud Buzau

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA C.A. ROSETTI

Cod fiscal: 3662681, Adresa: sat CA Rosetti, comna CA Rosetti,judetul Buzau, C.A. Rosetti, Telefon: +40 0238531001, Fax: +40 0238531001

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

"Sistem de canalizare menajera si alimenatre cu apa satele CA Rosetti, Loc CA Rosetti, Balhacu, Cotu Ciorii, Vizireni Com CA Rosetti, Jud Buzau"

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Valoarea estimata fara TVA (numai ?n cifre): 14.496.735,00 Moneda: RON DIN CARE: Total Constructii si instalatii, valoarea estimata fara TVA : 13.023.584,00 Moneda: RON Total Proiectare valoarea estimata fara TVA : 146.322,00 Moneda: RON Din care cheltuieli diverse si neprevazute (chelt.div. si neprevazute este de 10 % cel trecut in Bugetul Indicativ al Cererii de Finantare (conf. Notificare emisa ?n aplicarea prevederilor art. 28 alin. 7 si art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare care la II din pag 1 subliniaza despre acest procent ” asa cum respectivul procent a fost prevazut ?n documenta?ia tehnico-economica aprobata (la faza de studiu de fezabilitate) : 1.326.829,00 RON aloarea estimata fara TVA (numai ?n cifre): 14.496.735,00 Moneda: RON DIN CARE: Total Constructii si instalatii, valoarea estimata fara TVA : 13.023.584,00 Moneda: RON Total Proiectare valoarea estimata fara TVA : 146.322,00 Moneda: RON Din care cheltuieli diverse si neprevazute (chelt.div. si neprevazute este de 10 % cel trecut in Bugetul Indicativ al Cererii de Finantare (conf. Notificare emisa ?n aplicarea prevederilor art. 28 alin. 7 si art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare care la II din pag 1 subliniaza despre acest procent ” asa cum respectivul procent a fost prevazut ?n documenta?ia tehnico-economica aprobata (la faza de studiu de fezabilitate) : 1.326.829,00 RON Lungime retea alimentare cu apa 30 km; 1 foraj; Rezervor 300 mc; 18 Cismele stradale; 17 Hidranti Retea de canalizare 26 Km; Statie de epurare 2; Camina vizitare 422

II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 14,496,735 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 263.398,1 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. (Model orientativ Formular nr. 1) Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO81TREZ1705006XXX002028 deschis la TREZ.POGOANELE. Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare la procedura trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite de SEAP pentru depunerea ofertelor (procedura online)" si in original, la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite de SEAP pentru depunerea ofertelor.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. (Formular nr.2)



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 . Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); Cazier judiciar al operatorului economic (valabil la data limita a depunerii ofertei); 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta. Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)– din documentele prezentate trebuie sa ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); certificatele de atestare fiscala - din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr.925/2006. ; certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu. 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" .Document de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr 34/2006 - Formular nr.6 Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar - CINJAU IONEL TRANDAFIR; Viceprimar- STERIAN STELICA; Secretar - MOISAC ROBERT VASILE; Referent Contabil- ENACHE EMILIA; Inspectori TACEA GEORGE; DRAGU FLORENTINA; SARARU NICULINA; MIRICA NELU; LAZAR ELENA; Consilieri locali: CRACIUN COSTEL; LAZAR ION; Referent SAPUNARU IONEL; COCOR MARIAN; URECHE DINU; STERIAN STELICA; IOAN AUREL; NECHIFOR VALERIU; CONSTANTIN ADI; DOGARU VALERIU; FILIP MIRELA; MOCANU IONEL; ANDREI FLORIN; IORGA ADRIAN Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este furnizor feroviar petrnu activitatile de proiectare si executie. Certificatul/atestatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. – Aceast certificat fiindu-i impetuos necesar pentru a avea capacitatea de a proiecta si executa subtraversarile magistralei principare de cale ferata zona cu caracter special de lucru AFER

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:?Informatii privind situatia econ-financ. Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a inregistrat o cifre medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), rezultata din activ de proiectare de cel putin 292.644 lei si constructii montaj sa fie de cel putin 26.047.168 lei. Se lasa la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezent?nd cifra de afaceri din activitatea de proiectare si constructii montaj. ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 7 Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul stabilit de BNR.,Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim 3.292.476,5 Lei pe o perioada de minim 4 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare; Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente.,Scrisoare de bonitate bancara, privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul.,In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular nr. 6. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul sa demonstreze ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 146.000 lei fara TVA, la nivelul a cel putin un contract. Lasam la latitudinea ofertantilor sa depuna orice document/documente de unde sa reiasa indeplinirea cerintei. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, in valoare/valoare cumulata de cel putin 13.000.000 lei fara TVA la nivelul unui contract/cel mult 4 contracte. Lasam la latitudinea ofertantilor sa depuna orice document/documente de unde sa reiasa indeplinirea cerintei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.,Declaratie referitoare la efectivele medii anuale si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani,Echipamentele necesar pentru executarea contractului: Se va rezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice (utilajele) si dotarile de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului, ?n original. Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare,?n care vor fi marcate echipamentule propuse pentru lucrare sau copie conform cu originalul dupa factura de achizitie sau orice alt document prin care se dovedeste aceasta dotare.,1/2 : Personalul tehnic de specialitate: Manager de proiect- Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta, curs de project management recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia “Manager de proiect”, sau masterat in domeniul Management proiect b) Experienta generala: Cel putin 3 ani ?n specialitate (in domeniul studiilor). c) Experienta specifica: participarea/implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Sef de santier –executie - Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-un din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani ?n specialitate (in domeniul studiilor). c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Sef de santier adjunct -executie - Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - superioare de ing/sing , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani ?n specialitate (in domeniul studiilor). c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Responsabil SSM nivel mediu - executie Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - conform „Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii ?n munca nr. 319/2006” Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare. Responsabil tehnic cu executia (RTE) -executie Necesar – minim 1 persoana Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) - executie Necesar – 1 persoana Specialist inginer topografie/geodezie - executie Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - absolvent studii superioare b) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Sef de Proiect -proiectare Necesar – 1 persoana a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructii b) Experienta generala: In domeniul studiilor c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect Inginer instalatii-proiectare a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatii b) Experienta generala: In domeniul studiilor c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect Inginer CFDP-proiectare a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de CFDP b) Experienta generala: In domeniul studiilor c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect; Inginer hidroedilitare-proiectare a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Hidrotehnica b) Experienta generala: In domeniul studiilor c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Inginer instalatii electrice(SCADA) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de instalatii/energetica/automatica b) Experienta generala: In domeniul studiilor c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie similara intr-un proiect ca specialist ?n automatizari si sisteme SCADA. Inginer proiectant instalatii electrice de joasa -proiectare a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatii b) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Specialist inginer topografie/geodezie - proiectare Necesar – minim 1 persoana a) Studii: - absolvent studii superioare b) Experienta generala: Cel putin 5 ani ?n specialitate (in domeniul studiilor). c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani ?n domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.,2/2:Expert protectia mediului – executie Necesar – minim 1 persoana ?a) Studii: - absolvent studii superioare, b) Experienta generala:?Cel putin 5 ani ?n specialitate (in domeniul studiilor). c) Experienta specifica: participarea ?n cel pu?in un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfa?urat activita?i similare.Responsabil cu controlul de calitate-proiectare Necesar – 1 persoana a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii - atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate; b) Experienta generala: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect. Vericator tehnic atestat MLPAT exigenta Is, Ie, A1, B9. Mod deindeplinire a cerintei privind personalul de specialitate Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinirea contractului. Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului/ asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate. Pentru specialistii RTE si Verificatorii de proiect este suficienta prezentarea atestatelor eliberate de MDRT.,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea ?n ceea ce priveste modul de ?ndeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include ?n propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.,Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a doved sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent ?n domeniul corespunzator obiectului prezentei lucrari, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea,Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent echivalent ?n domeniul corespunzator obiectului prezentei lucrari, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standard europene sau internationale ?n domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau international privind certificarea Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Intra in licitatie electronica Punctaj maxim

Pretul ofertei 56

Descriere: Componenta financiara

Tehnic 1 - Termenul de proiectare si de executie 10

Descriere: Termenul de proiectare si de executie

Tehnic 2 - Garantie acordata lucrarii 5

Descriere: Garantie acordata lucrarii

Tehnic 3 - Costurile de mentenanta si costuri de resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii, se vor detalia in propunerea tehnica, fiind cu extrase din aceasta 29

Descriere: Costurile de mentenanta si costuri de resurse tehnice si financiare pe perioada exploatarii, se vor detalia in propunerea tehnica, fiind cu extrase din aceasta.

( Intra in licitatie electronica / reofertare ) Intra in licitatie electronica / reofertare ( Direct proportional ) Direct proportional ( Invers proportional ) Invers proportional



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 09:44
Vizionari 433