Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere in comuna Smardioasa, judetul Teleorman

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



COMUNA SMARDIOASA(PRIMARIA)

Adresa postala: comuna Smardioasa, judet Teleorman , Localitatea: Smardioasa , Cod postal: 147360 , Romania , Punct(e) de contact: Miu Nicolae , Tel. 0247332286 , In atentia: Miu Nicolae , Email: prim_smardioasa@yahoo.com , Fax: 0247332286



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Proiectare (P.T., D.E. , D.T) executia lucrarilor \" Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere in comuna Smardioasa, judetul Teleorman\"

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: localitatea Smardioasa

Codul NUTS: RO317 - Teleorman

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate



Valoarea estimata fara TVA: 12,272,400 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)

45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)

45232410-9 - Lucrari de asanare (Rev.2)

45247270-3 - Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)

45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2010

Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

nu este cazul

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri FEADR masura 3.2.2, Buget de stat, Buget local

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational FEADR masura 3.2.2.

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

09.04.2010 07:30
Vizionari 458