Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere in comuna Smardioasa, judetul Teleorman
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SMARDIOASA(PRIMARIA)
Adresa postala: comuna Smardioasa, judet Teleorman , Localitatea: Smardioasa , Cod postal: 147360 , Romania , Punct(e) de contact: Miu Nicolae , Tel. 0247332286 , In atentia: Miu Nicolae , Email: prim_smardioasa@yahoo.com , Fax: 0247332286
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Proiectare (P.T., D.E. , D.T) executia lucrarilor \" Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate menajere in comuna Smardioasa, judetul Teleorman\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: localitatea Smardioasa
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Sistem centralizat de alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare ape uzate
Valoarea estimata fara TVA: 12,272,400 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232410-9 - Lucrari de asanare (Rev.2)
45247270-3 - Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2010
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR masura 3.2.2, Buget de stat, Buget local
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational FEADR masura 3.2.2.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 07:30
Vizionari 458