Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in sat Cartojani, comuna Roata de Jos

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



COMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)

Adresa postala: sat ROATA DE JOS , Localitatea: Roata de Jos , Cod postal: 087195 , Romania , Punct(e) de contact: CRISTINA DRAGHICIU , Tel. 0246266103 , Email: cl_roatadejos@yahoo.com , Fax: 0246266115



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in sat Cartojani, comuna Roata de Jos

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Roata de Jos, sat Cartojani

Codul NUTS: RO314 - Giurgiu

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se va realiza sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare. Sistemul de alimentare cu apa cuprinde foraje, conducta de aductiune, rezervor de inmagazinare, statie hidrofor, retea de distributie. Sistemul de canalizare cuprinde reteaua de colectare, statii de pompare, statie de epurare.



Valoarea estimata fara TVA: intre 8,500,000 si 9,000,000 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)

44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)

45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)

45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)

45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2010

Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Finantarea lucrarilor se face in baza HG 1517/2009

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfin.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmedu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

25.02.2010 15:07
Vizionari 362