Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in sat Cartojani, comuna Roata de Jos
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROATA DE JOS (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: sat ROATA DE JOS , Localitatea: Roata de Jos , Cod postal: 087195 , Romania , Punct(e) de contact: CRISTINA DRAGHICIU , Tel. 0246266103 , Email: cl_roatadejos@yahoo.com , Fax: 0246266115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare in sat Cartojani, comuna Roata de Jos
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Roata de Jos, sat Cartojani
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se va realiza sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare. Sistemul de alimentare cu apa cuprinde foraje, conducta de aductiune, rezervor de inmagazinare, statie hidrofor, retea de distributie. Sistemul de canalizare cuprinde reteaua de colectare, statii de pompare, statie de epurare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 8,500,000 si 9,000,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2010
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Finantarea lucrarilor se face in baza HG 1517/2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfin.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmedu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 15:07
Vizionari 362