SISE TS SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII IN BENEFICIUL FDEE TS
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD - STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , In atentia: Mihaela Hosu , Email: vlad.vatafu@ts.electricaserv.ro, mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , In atentia: Mihaela HOSU , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
FILIALA SOCIETATII ENERGETICE
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISE TS - SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII IN BENEFICIUL FDEE TS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP benficiar la depozitele SISE Electrica Transilvania Sud din orasele: Brasov, Sibiu, Alba, Mures, Sf. Gheorghe, M.Ciuc
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35113000-9 - Echipament de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x35/1,5-35/4-p/p buc 9
2 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x70/1,5-70/4-p/p buc 9
3 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x50/1,5-50/4-p/p buc 27
4 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x50/1,5-50/2,5-p/p buc 2
5 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare plate 50/4-p/p (3 buc set) set 2
6 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare plate 70/4-p/p (3 buc set) set 7
7 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare rotunde50/6-p/p(set 3 buc) buc 9
8 Scurtcircuitoare pentru LEA JT clasice 6x25/1-25/10-F/p buc 18
9 Scurtcircuitoare pentru LEA 0,4 kV torsadate 6x25/0,7-25/10-F/p (pentru conectori tip Romind) buc 18
10 Scurtcircuitor universal pentru LEA 0,4 kV cu prelungitor si tarus 6x25/1-25/10-0/p (pentru conectori tip Eximprod) buc 16
11 Scurtcircuitoare trifazate pentru LEA 20(35) kV cu montare de pe stalp/sol 2x35/4-35/15-p/p buc 5
12 Scurtcircuitor cu montare de la sol S=35 mmp, L=12 m, cu cleme tip Pelican buc 38
Valoarea estimata fara TVA: 603,770 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei 12.075,40,00 lei(IMM- uri valoarea garantiei 6.037,70 lei).Per.de valab.a garant.pt particip.:cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima ?n lei si poate fi constituita, ?n urmatoarele forme: a) virament bancar ?n contul autoritatii contractante SISE Transilvania Sud - RO 76 RNCB 0053 0187 5600 1092 deschis la BCR Brasov. In orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op. ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP sau fila CEC, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006. c) numerar la caseria autoritatii contractante. In conformitate cu art. 278 ind.1, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006, se va retine garantia de participare in cuantum de 4.383,76 lei; Modalitatea de restituire conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante. Data la care se determina echivalenta leu/valuta: curs BNR valabil cu 6 zile inainte de data limita a depunerii ofertei . Datele de identificare ale SISE Electrica Transilvania Sud sunt: CUI 14493251 si J08/237/05.03.2002 Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original;
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. – ?n original;
3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata ?n conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original;
Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Sandru - Director General; Vlad Vatafu - Director Comercial; Mihaela Carmen Hosu -Sef Serv. Achizitii - Aprovizionare; Nicoleta Turcea - Sef Birou Achizitii.
Atentie: ?ncadrarea ?n una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat,din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie certificata \"conform cu originalul\"
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie certificata \"conform cu originalul\".
Atentie:Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu.
Observatie – ofertantul are dreptul de a depune initial, ?n locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma ?ndeplinirea acestor obligatii de plata.
?n cazul ?n care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ?i revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, p?na la data adoptarii deciziei de atribuire.
6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie ?n concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, ?ntocmita conform modelului din sectiunea Formulare, ?n original.
?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.
?n cazul ?n care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice rom?ne: Certificat constatator, ?n original, copie legalizata sau copie certificata „conform cu originalul”, emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul
CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.
Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.
Se accepta si prezentarea certificatului constatator emis de catre O.N.R.C. in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta ?n copie legalizata sau copie certificata ”conform cu originalul”, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na).
?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare dec?t 1.207.540,00 lei. ?n vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Mentiune. Se solicita cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3(trei) ani, respectiv 2011, 2012, 2013. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „cifrei medii globale de afaceri ” se va considera cel cumulat
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, ?n original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/document constatator/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 (trei) ani a furnizat produse similare in valoare cumulata de minim 603.770,00 lei in baza a cel putin unui contract maxim 3 (trei) contracte. ?n vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Nota: ?n cazul in care, contractele sunt ?ncheiate ?n alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „experientei similare ” se va considera cel cumulat.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, ?n original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. , in copie certificata \"conform cu originalul
b) Documente din care sa reiasa conformitatea produselor ofertate cu standardele SR EN 61230:1997, SR EN 61230:1997/A11:2001, SR EN 61219:1998, SR EN 61138:1998, SR EN 61138:1998/A11:2003;
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa conformitatea produselor ofertate cu standardele SR EN 61230:1997, SR EN 61230:1997/A11:2001, SR EN 61219:1998, SR EN 61138:1998, SR EN 61138:1998/A11:2003, ?n original sau copie certificata \"conform cu originalul\".
c) descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate.
documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. ?n cazul unei asocieri, conditia se considera ?ndeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest ertificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001(sau echivalent) aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- obiectul procesului rep de ofertare: pret total fara TVA - nu exista val limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, licit electronica se va desfasura in 1 runda. Durata unei runde de licit electronica va fi de o (1) zi. -inform: a) of. pot vedea cea mai buna oferta, si pozitia in clasament b) of. pot vedea nr de participanti c) of. pot vedea pasul minim de licitatie. Alte inform- a) inainte de lansarea unei licitatii electronice, aut cont va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor b) Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor of. respectivi. - pasul de licitare al ofertei: 0,01% din val totala estimata ;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2014 10:00
Locul: sediul SISE TRANSILVANIA SUD, BRASOV STR 13 DECEMBRIE NR 17A, ET 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii impureniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ?ndeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, ?n termenul prevazut ?n respectiva solicitare. 2. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul ?si asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate ?n original si/sau copie ?n vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu ?nlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 - OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17A , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel. , Email: , Fax: , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500199 , Romania , Tel. +40 268305502 , Email: lucia.ilie@ts.electricaserv.ro, nicoleta.nicolae@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2014 16:18
Vizionari 417