Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

SISE TS SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII IN BENEFICIUL FDEE TS

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.

Adresa postala: SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD - STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , In atentia: Mihaela Hosu , Email: vlad.vatafu@ts.electricaserv.ro, mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD

Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , In atentia: Mihaela HOSU , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD

Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD

Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE NR 17 A , Localitatea: BRASOV , Cod postal: 500199 , Romania , Punct(e) de contact: Serv. Achizitii - Aprovizionare , Tel. +40 268305598 , Email: mihaela.hosu@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



FILIALA SOCIETATII ENERGETICE

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

SISE TS - SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII IN BENEFICIUL FDEE TS

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: DDP benficiar la depozitele SISE Electrica Transilvania Sud din orasele: Brasov, Sibiu, Alba, Mures, Sf. Gheorghe, M.Ciuc

Codul NUTS: RO122 - Brasov

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

ACHIZITIE DE SCURTCIRCUITOARE PENTRU LEA, PT SI STATII

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



35113000-9 - Echipament de siguranta (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

1 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x35/1,5-35/4-p/p buc 9

2 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x70/1,5-70/4-p/p buc 9

3 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x50/1,5-50/4-p/p buc 27

4 Scurtcircuitoare trifazate cu CA pentru bare plate 3x50/1,5-50/2,5-p/p buc 2

5 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare plate 50/4-p/p (3 buc set) set 2

6 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare plate 70/4-p/p (3 buc set) set 7

7 Scurtcircuitor monofazat cu CA pentru bare rotunde50/6-p/p(set 3 buc) buc 9

8 Scurtcircuitoare pentru LEA JT clasice 6x25/1-25/10-F/p buc 18

9 Scurtcircuitoare pentru LEA 0,4 kV torsadate 6x25/0,7-25/10-F/p (pentru conectori tip Romind) buc 18

10 Scurtcircuitor universal pentru LEA 0,4 kV cu prelungitor si tarus 6x25/1-25/10-0/p (pentru conectori tip Eximprod) buc 16

11 Scurtcircuitoare trifazate pentru LEA 20(35) kV cu montare de pe stalp/sol 2x35/4-35/15-p/p buc 5

12 Scurtcircuitor cu montare de la sol S=35 mmp, L=12 m, cu cleme tip Pelican buc 38



Valoarea estimata fara TVA: 603,770 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Valoarea garantiei 12.075,40,00 lei(IMM- uri valoarea garantiei 6.037,70 lei).Per.de valab.a garant.pt particip.:cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima ?n lei si poate fi constituita, ?n urmatoarele forme: a) virament bancar ?n contul autoritatii contractante SISE Transilvania Sud - RO 76 RNCB 0053 0187 5600 1092 deschis la BCR Brasov. In orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op. ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP sau fila CEC, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006. c) numerar la caseria autoritatii contractante. In conformitate cu art. 278 ind.1, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006, se va retine garantia de participare in cuantum de 4.383,76 lei; Modalitatea de restituire conform art. 88 din HGR nr. 925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante. Data la care se determina echivalenta leu/valuta: curs BNR valabil cu 6 zile inainte de data limita a depunerii ofertei . Datele de identificare ale SISE Electrica Transilvania Sud sunt: CUI 14493251 si J08/237/05.03.2002 Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original;



2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. – ?n original;



3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata ?n conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original;



Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Sandru - Director General; Vlad Vatafu - Director Comercial; Mihaela Carmen Hosu -Sef Serv. Achizitii - Aprovizionare; Nicoleta Turcea - Sef Birou Achizitii.



Atentie: ?ncadrarea ?n una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare,va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.



4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat,din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie certificata \"conform cu originalul\"



5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie certificata \"conform cu originalul\".



Atentie:Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu.



Observatie – ofertantul are dreptul de a depune initial, ?n locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma ?ndeplinirea acestor obligatii de plata.



?n cazul ?n care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ?i revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, p?na la data adoptarii deciziei de atribuire.



6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie ?n concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, ?ntocmita conform modelului din sectiunea Formulare, ?n original.

?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.

?n cazul ?n care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice rom?ne: Certificat constatator, ?n original, copie legalizata sau copie certificata „conform cu originalul”, emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul

CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.

Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.

Se accepta si prezentarea certificatului constatator emis de catre O.N.R.C. in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa.

Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta ?n copie legalizata sau copie certificata ”conform cu originalul”, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na).

?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct pentru partea din contract pe care o realizeaza.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare dec?t 1.207.540,00 lei. ?n vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Mentiune. Se solicita cifra de afaceri GLOBALA pe ultimii 3(trei) ani, respectiv 2011, 2012, 2013. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „cifrei medii globale de afaceri ” se va considera cel cumulat

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, ?n original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document/document constatator/recomandare emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confiirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 (trei) ani a furnizat produse similare in valoare cumulata de minim 603.770,00 lei in baza a cel putin unui contract maxim 3 (trei) contracte. ?n vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi. Nota: ?n cazul in care, contractele sunt ?ncheiate ?n alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat, iar nivelul „experientei similare ” se va considera cel cumulat.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa si depune, ?n original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare. , in copie certificata \"conform cu originalul

b) Documente din care sa reiasa conformitatea produselor ofertate cu standardele SR EN 61230:1997, SR EN 61230:1997/A11:2001, SR EN 61219:1998, SR EN 61138:1998, SR EN 61138:1998/A11:2003;

Modalitatea de indeplinire

Ofertantii trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa conformitatea produselor ofertate cu standardele SR EN 61230:1997, SR EN 61230:1997/A11:2001, SR EN 61219:1998, SR EN 61138:1998, SR EN 61138:1998/A11:2003, ?n original sau copie certificata \"conform cu originalul\".

c) descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantii trebuie sa prezinte descrieri si/sau fotografii pentru produsele ofertate.

documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. ?n cazul unei asocieri, conditia se considera ?ndeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest ertificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantii trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001(sau echivalent) aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

- obiectul procesului rep de ofertare: pret total fara TVA - nu exista val limita, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, licit electronica se va desfasura in 1 runda. Durata unei runde de licit electronica va fi de o (1) zi. -inform: a) of. pot vedea cea mai buna oferta, si pozitia in clasament b) of. pot vedea nr de participanti c) of. pot vedea pasul minim de licitatie. Alte inform- a) inainte de lansarea unei licitatii electronice, aut cont va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor b) Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor of. respectivi. - pasul de licitare al ofertei: 0,01% din val totala estimata ;

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

21.07.2014 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 21.07.2014 10:00

Locul: sediul SISE TRANSILVANIA SUD, BRASOV STR 13 DECEMBRIE NR 17A, ET 1

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

membrii comisiei de evaluare si reprezentantii impureniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ?ndeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, ?n termenul prevazut ?n respectiva solicitare. 2. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: Ofertantul ?si asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate ?n original si/sau copie ?n vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu ?nlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 - OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud

Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17A , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel. , Email: , Fax: , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500199 , Romania , Tel. +40 268305502 , Email: lucia.ilie@ts.electricaserv.ro, nicoleta.nicolae@ts.electricaserv.ro , Fax: +40 268305504

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

30.06.2014 16:18
Vizionari 417