Servicii intretinere si reparatii echipamente si componente sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Numar invitatie: 366041 / 16.10.2014
Denumire contract: Servicii de ?ntretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie,incendiu,gaze si inundatie,sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Cod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon:+40 0213160809, fax:+40 0213160808, persoana de contact:VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, etaj 6 Directia Economica, in prezenta Comisiei de evaluare si a reprezentantilor imputerniciti ai ofertantilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de ?ntretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie,incendiu,gaze si inundatie,sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
servicii de ?ntretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie,incendiu,gaze si inundatie,sisteme cctv pentru ONRC si ORCT.
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35,818.2 - 162,309.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare ?n cuantum de 2 % din valoarea estimata a acordului cadru, pentru fiecare lot pentru care se depune oferta, conform Anexei B – Informatii privind loturile, cu valab de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de participare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. ?n situatia ?n care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara ?n favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 16. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta ?n limba rom?na.Pentru operatorii economici ?ncadrati conform legii ?n categoria IMM, garantia de participare va fi admisa ?n cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part ?n bugetul propriu, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, atunci c?nd se afla ?n oricare din urmatoarele sit:a) ?si retrage oferta ?n per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in termenul de valab a ofertei, ?n conf cu legislatia ?n vigoare privind achiz publice). Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Restituirea garantiei de participare se va face ?n conformitate cu prevederile legale aplicabile acordului cadru.
Garantie de buna executie Ofertantul invitat de ONRC pentru ?ncheierea contractului are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ?n cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. ?n situatia ?n care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara ?n favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 17. In cazul ?n care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume ?n numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla ?n situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1). In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2). In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Documentul solicitat pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea „conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor; Certificat impozite si taxe locale ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea „conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor; In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG nr 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art 9 alin 3 din Ordinul presed ANRMAP nr 509/2011. In cazul depunerii unor oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; ”Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta”(Anexa 4);.”Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile prevazute la art. 69ˆ1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare”(Se va prezenta at?t de catre subcontractant, c?t si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia Claudia Mihalcea– director general; Bogdan Mihail Burdescu, Georgeta Balan, Camelia Gabriela Barsan, Stefanel Ivan, Viorel Voicu, Valentin Vladu, Daniela Nicoleta Dinu, Gabriel Ivanciu, Bucur Marian, Gabriel Ivanciu, Cristian Liviu Olteanu, Mihai Costache si Ana Maria Dimand. a) Persoanele fizice/juridice rom?ne vor prezenta certificat constatator, ?n original (format hartie sau forma electronica avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa), sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul", emis de oficiul registrului comertului de pe l?nga tribunalul teritorial ?n raza caruia ofertantul ?si are sediul social, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile prezentate in certificatul constatator vor fi valabile/actuale la data limita de depunere a ofertelor; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. ?n cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este rezident. In cazul persoanelor straine, documentele prezentate vor fi ?nsotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public. Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o realizeaza, prezentandu-se in acest sens certificatul solicitat. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator b)Ofertantii vor prezenta ?n termen de valabilitate, ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” de pe documentele emise de autoritatea competenta care dovedeste faptul ca ofertantul este autorizat/atestat sa presteze serviciile care fac obiectul procedurii, conform prevederilor art. 34 din Legea nr. 333/2003. Pentru loturile 3 ORCT AG, 7 ORCT BT, 9 ORCT BV, 13 ORCT CJ, 14 ORCT CV, 32 ORCT SJ, 34 ORCT TR, 33 ORCT SB, 35 ORCT TM, 30 ORCT PH, ofertantii vor prezenta ?n termen de valabilitate, ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”un document (licenta, atestat, etc) eliberat pe baza metodologiei elaborate de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta aprobata de Ministerul Administratiei si Internelor conform prevederilor art. 51 din Legea PSI nr. 307/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Se va prezenta fisa de informatii generale.Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Cerinta valabila pentru toate loturile. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului lega, cu mentiunea”conform cu originalul” si stampila ofertantului prin care se confirma prestarea in ultimii 3 ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul acordului cadru ce urmeaza a fi incheiat. ?n situatia ?n care ofertantul a fost ?nfiintat sau si-a ?nceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua ?n considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Cerinta valabila pentru toate loturile.,Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de ?ndeplinirea contractului. Se va completa Anexa 9 pentru fiecare lot pentru care se depune oferta - declaratia pe proprie raspundere care contine informatii privind asigurarea cu personal pentru prestarea serviciului, referitoare la, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Cerinta valabila pentru toate loturile.,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.?n cazul ?n care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi.Cerinta valabila pentru toate loturile. Cerinta nr.1 - Cerinta valabila doar pentru loturile 13 ORCT Cluj, 35 ORCT Timisoara, 40 ORCT Bucuresti si 41 ONRC. Ofertantul va prezenta un certificat emis ?n favoarea sa de catre un organism de certificare acreditat care atesta ca are implementat si mentine sistemul de management al calitatii conform cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001, sau echivalent, ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, eliberat pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 14:39
Vizionari 323