Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii dirigentie de santier aferente lucrarilor de constructii in cadrul proiectului PRECIS

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI

Numar invitatie: 366785 / 31.10.2014

Denumire contract: Servicii dirigentie de santier aferente lucrarilor de constructii in cadrul proiectului PRECIS

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI

Cod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon:+40 0214029205, fax:+40 0214029372, persoana de contact:Bogdan Corocaescu

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Corp Rectorat, camera 102-104.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Educatie

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii dirigentie de santier aferente lucrarilor de constructii in cadrul proiectului PRECIS

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii dirigentie de santier aferente lucrarilor de constructii in cadrul proiectului PRECIS

II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 290,530.5 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de 5810 lei, respectiv 2905 lei in caz de IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei si se poate constitui sub forma de Virament bancar, Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.6- UPB- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia trebuie sa fie irevocabila. Echivalenta leu/alta valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.

Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. ?n cazul ?n care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume ?n numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ?n documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va ?nstiinta contractantul despre varsam?ntul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati at?t de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, c?t si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante ?n favoarea careia este constituita garantia de buna executie, ?n situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda ?n favoarea contractantului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector –George Darie, Director General- Mihai Corocaescu, Director Economic- Dorina Adamescu, Director Achizitii – Costel Titel Birsan, Consilier Juridic- Raluca Andreea HODREA, Manager proiect – Adina FLOREA, Echipa de management – Mihai DASCALU, Responsabil tehnic Elena ZURZU, Responsabil achizitii - Bogdan COROCAESCU . -Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul -Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original / copie legalizata / copie cu mentiunea conform cu originalul.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, ?nsotite de anexele explicative, vizate si ?nregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul ?si poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, ?n conditiile legii. In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri. Cerinte minime obligatorii Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din anii 2011, 2012 si 2013 sa fie de cel putin 581.061,00 lei sau echivalentul sumei in lei la cursul leu/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. ?n acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera ?ndeplinita in mod cumulativ. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind personalul de specialitate: - 1 manager de proiect (certificare profesionala privind calitatea de manager proiect); - 1 diriginte de santier, domeniul autorizat 2.3 Constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta B; - 1 diriginte de santier, domeniul autorizat 8.1 Instalatii electrice; - 1 diriginte de santier, domeniul autorizat 8.2 Instalatii sanitare, termoventilatii, inclusiv retele de apa si canalizare; - 1 diriginte de santier, domeniul autorizat 8.3 Gaze naturale. Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la ?ndeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. –Lista personalului responsabil pentru ?ndeplinirea contractului. Pentru persoana / persoanele mentionate se vor atasa copii ale documentelor de atestare legala pentru persoanele care vor desfasura activitatea de diriginte de santier pe specializari. Pentru manager de proiect, vor fi prezentate documentele urmatoare: - curriculum vitae (Formularul 7.2), insotit de declaratia de disponibilitate, pentru pozitia manager de proiect; - copie simpla (conform cu originalul) a diplomei de absolvire a studiilor superioare, pentru pozitia manager de proiect; - copie simpla (conform cu originalul) a documentelor din care sa rezulte raportul juridic/disponibilitatea. - Copii conform cu originalul ale certificatelor solicitate, pentru pozitia manager de proiect. Pentru dirigintii de santier: - Atestatul dirigintelui de santier, obligatoriu in conformitate cu art.13 alin 3 din legea 10/1995 a calitatii in constructii (pentru pozitiile de diriginte de santier nu se completeaza Formularul 7.2 - CV). Pentru ofertantii care prezinta experti straini, acestia vor prezenta in baza principiului recunoasterii reciproce certificate echivalente in conformitate cu prevederile art 23 din Instructiunea ANRMAP 1/2013. Experienta similara. Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori,perioade de prestare, beneficiari,indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similare in valoare cumulata de minim 290.530,50 lei, fara TVA , in ultimii 3 ani, la nivelul a unu sau mai multe contracte. Dovedirea experientei similare se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnbate de o autoritate contractanta ori de clientul beneficiar, copie insotita de mentiunea „conform cu originalul". Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2014 14:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE

Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2014 10:43
Vizionari 491