Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de verificare, curatare si reparare a sobelor si cosurilor de fum

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.

Numar invitatie: 367727 / 21.11.2014

Denumire contract: Servicii de verificare, curatare si reparare a sobelor si cosurilor de fum

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

C.N.POSTA ROMANA S.A.

Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007530, Fax: +40 212007411

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

B-dul Dacia, nr. 140, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon:+40 212007530, fax:+40 212007311, persoana de contact:Adrian Ilie

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

B-dul Dacia, nr. 140, Sector 2, Bucuresti

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de verificare, curatare si reparare a sobelor si cosurilor de fum

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Curatarea cosurilor de fum, a sobelor de teracota si a sobelor metalice captusite cu samota

II.1.6) CPV: 90915000-4 - Servicii de curatare a cuptoarelor si a semineelor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 330,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare ?n cuantum de: 6.600 RON cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe ?ntreaga perioada derulata p?na la semnarea contractului de achizitie publica si p?na la constituirea garantiei de buna executie a contractului. Garantia de participare se va constitui ?n contul autoritatii contractante (Cod IBAN: RO23 BPOS 8500 2717 790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta) Garantia de participare se exprima ?n lei si poate fi constituita, ?n urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. Pentru constituirea garanbtiei de participare in alta moneda, se va avea in vedere cursul leu/alta valuta, valabil la data publicarii invitatiei de participare.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :10% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181Din O.U.G. 34/2006- Completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006 -Completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din partea C.N.Posta Romana S.A. sunt: DIRECTOR GENERAL-Alexandru Petrescu,DIRECTOR ECONOMIC-Gabriela Mantu,DIRECTOR DIRECTIA Juridica-Florian Vardol, Sef Departament Achizitii si Aprovizionare-Robert Lorentz;Sef Departament Bugete si Analiza Economica-Cornelia Buscu; Sef Serviciul Achizitii - Adrian Ilie 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj).-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). NOTA: a)Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.(cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform Art. 9, Alin. 1, din Ord. 509/2011 .) b)Operatorii economici nerezidenti(straini):au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine( cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2014. c)Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. d) in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013) 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de primaria locala(sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). nota: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013) 8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a)Pentru persoane juridice rom?ne: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC b)Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident – documentele se vor prezenta cu traducerea autorizata sau legalizata in limba romana. NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici ?n scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte. NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2013, vizat si ?nregistrat de organele competente.,Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani(2011,2012,2013). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista a principalelor servicii similare prestate ?n ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de primire a ofertelor), contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Factori de evaluare

Denumire Punctaj maxim

Pretul ofertei 70

Descriere: Componenta financiara

propunerea tehnica 30

Descriere: Termen de garantie



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2014 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2014 14:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2014 14:15
Vizionari 376